XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. azkue 00153 Gai antagonista ezberdinen eragina aztertzeko, IZA putzutik kanpora atera eta bere ordez farmako ezberdinen soluzioak jarri ziren test potentzialak 30 minutuko egonkorraldia betez gero. Hamar minutu ondoren kitzikapen kondizionatzailea ezarri eta seinaleak bi ordubetez ikuskatu eta aztertu dira.

2. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. azkue 00157 Glutamatoaren hartzaileen antagonisten eragina ILIarengan

3. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. azkue 00157 NMDA hartzaileen antagonista den D-CPP kitzikapena baino 10 minutu lehenago superfusioz orno-muinean ezartzearen ondorioz, ILIren sortzapena galarazia gertatzen da (9. irudia). Emaitza bera lortzen da I eta II taldeetako hartzaile metabotropikoen antagonista den ezarriz (10. irudia).

4. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. mujika 0241 Bi pertsonaia antagonista hauen tartean egoteak Schindlerren baitan barne borroka sortzen du.

5. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. kalzada 0167 Noizbehinka gainera antagonista bat bilatzen dute, haren lehiakidetasunarekin norbere ospea gehi dadin.

6. 1991> euskara batua saiakera-liburuak elhuyar 0184 Pixkanaka, hezkuntza-instituzioetan ikus-entzunezko materiala hain gutxi erabiltzearen eta erabilpen hauek dituzten porrot edo erdipurdiko arrakasten maiztasunaren arrazoia, hain zuzen ere, komunikabideak eta hezkuntza-ministeritzak gestionatzen dituzten erakundeen geldikortasun antagonistan legokeela ikusten ari gara.

6 emaitza

Datu-estatistikoak: