XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1940-1968 gipuzkera saiakera-artikuluak a.m. garate 0044 Gaur jakintza problemak aztartzen ta soluzionatzen geiago alegintzen baita, asignaturen gaia osotzen baño.

2. 1969-1990 bizkaiera literatur prosa erkiag 0060 - Asignatura barri hau ez dago osorik dirautso Santxok bere anaieari.

3. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak elhuyar 0293 Demagun asignatura baten azterketa egin behar duzula.

4. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0231 Demagun ikastola bateko ikasgela batean, geografia asignaturan, egindako azterketaren puntuazioak ditugula.

5. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0231 Ikaslearen izena / Asignatura (Geografia).

6. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0231 Eta asignatura honetan, ikasleen arteko konparazioak egin nahi baditugu, taula honetara jotzean, dena garbi agertzen da.

7. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0231 Geografian, hiru ikasle horien artetik onena, B izango da, asignatura honetan puntuazio zuzen handiena lortu duena bera izan bait da.

8. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak bertsolaritza 0092 Bera, bertsolaritza eta bertsogintza, asignatura legez, astero asteroko programan, bere ordu propioa izan dezala, bere egitarau, ebaluazio eta guzti.

9. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak bertsolaritza 0092 Bainan hala ere, iruditzen zait, ondo pentsatuz gero, orain lehengoez gain beste asignatura berria hau jartzearekin, kargatu ez baizik arindu egingo ditugula ikasleak.

10. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hezksaila 1984 0078 - Asignatura bat, ikasgela konkretu bat, komunak,... deskribatzen edo seinalatzen dituzten sinboloak egin.

11. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0137 Gutun horretan projektu pilotoaren ideia nagusiak planteatzen zituen eta, berebat, bere desira azaltzen zuen ahalik eta asignatura gehienetako irakasleak parte hartzea nahi lukeela adieraziz.

12. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0137 1979-83 ikastaldian, parte hartzen zuten irakasleak animatzen saiatu zen koordinatzaile lokala kontsumitzailearen heziketa asignatura desberdinetara nola egoki daitekeen asma zezaten, adibideak emanez.

13. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0137 Irakasleek beren asignaturak hobeto planifika zitzaten, orientaziozko material didaktikoa landu zezaten eta lan-prozesu desberdinen emaitzak ebaluatu zitzaten saiatu zen lehenengo.

14. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0137 Aipatu helburu horiek lortzeko bide, honako hauek bultzatzea erabaki zuten partaideek:
1. Departamentu posible guztiek saiatu behar zutela beren asignaturetan ematen den kontsumorako heziketa deskribatzen eta mugatzen, gero aipatu helburu horietara egokitzeko.

15. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0151 Arte dramatikoa asignaturan, telebistaren eta mass-media delakoen azterketa " ikastaroan, honako hauek hartu ziren helburutzat:
1. Ikasleei filme bat nola egiten den esplikatzea.

16. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0165 Gertatu, asignaturen eta ordutegiaren banaketa oso zurrunak ez badira eta programek gai-kopuru handia asimilatzea eskatzen ez badute bakarrik gertatzen da metodo hori erabilgarri.

17. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0165 Beharkizun horiek, berriz, hautapenezko asignaturetan bete ahal izan dira, horiek hainbat saio jarraiez osatzen bait dira eta ikasleek beren interesen arabera hautatuak bait dira.

18. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0165 1980-81 ikasturtetik aurrera, hautapenezko asignaturei eman zitzaizkien hiru orduek hobeagotu egin zituzten projektuen metodoaren arabera lan egiteko ahalbideak.

19. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0179 Bigarrenik, gai honen helburuen deskribapen zehatz-mehatza, edukin orokorra, orientazio pedagokikoak eta beste asignaturen artean duen lekua erakutsiko diguten hezkuntz orientazio edo norabideen adibide gutxi batzuk besterik ez daude.

20. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0179 Hirugarrenez, egun dauden irakasleagoaren formazio eta birziklapenerako programek, kontsumitzaileen egoeraren arlo hautatu urri batzuk bakarrik ukitzea egiten dute posible, ohizko asignatura bakar bat edo gehiagoren barruan.

21. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0058 - Nire irakasle eta ikaskideekin:
normalki irakasleekin kontsultatu gabe...... lan egiten dut
- zein asignaturatan?...... zergatik?......
- irakasleei kontsultatu eta lanen berri ematen diet
- bakarrik lan egitea gustatzen zait besteekin harremanik izan gabe
- taldean hobeto lan egiten dut
- bakarrik ez naiz moldatzen eta beti beste norbaitekin egin behar izaten dut.

22. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0368 1. Gai, ikasturte edo asigatura">asignatura batetako ideia-klabeak finkatu.

23. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j. erzibengoa 0036 Aldiz, irakasgintza edo asignatura jakitea baldin bada lan funtsezkoena, honek eskatzen duen hildo edo jokabideari lotu beharko zatzaizkio.

24. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j. erzibengoa 0073 Denbora horretan, eta egin behar diren biltzarretan, irakasleek harremanak edukitzen dituzte beste irakasle lagunkideekin bakoitzak irakatsi behar duen asignatura, oso aparte eta koloka geldituz, besteek irakatsi behar dutenetik etenda gel ez dadin.

25. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j. berruezori omenaldia 0042 Karreraren planteamendu soilik teorikoetatik urrun, tinta freskoa eta presakako edizio-itxieren zaporea zerizkion asignatura bat zen hau.

26. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kulturtekaria 1989 0022 Errez baino errezago eskualdeen arabera kausi ditzakegu legeztaturikoa baino asignatura bat edo bi gehiago erdaraz estudiatzen dituzten ikasle-taldeak.

27. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 2. Artikulua.- 1.- Adskribatutako Ikastegietako ikasleek eta ikastegi pribatuetan edo atzerrikoetan egindako ikasketegatik kurtso osoak edo asignatura solteak konbalidaturik dituztenek, eraskineko lehenengo tarifan ezartzen diren tasen %25a ordaindu beharko diote Unibertsitateari, espediente akademiko eta ebaluaketa saio gisa.

28. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 4. Artikulua.- Nahiz kurtso bateko, nahiz beste bateko, asignatura solteetarako matrikula egin ahal izango dute ikasleek.

29. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 Azterketarako eta matrikulaketaren gai izan diren asignaturen ebaluaketarako eskubidea, ikasketa-planei darizkien inkonpatibilitate akademikoen pean geldituko da.

30. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 Halaz ere, ikasketei hasera ematen dieten ikasleek, lehenengo kurtsoko asignatura guztiak hartu beharko dituzte.

31. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 Unibertsitateari dagokio zein asignatura diren kurtso osorakoak eta zein lauhilabeterakoak bereiztea, Ikasketa Planean finkaturiko irakastorduen arabera.

32. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 Lau hilabeterako asignaturei aplikatuko zaien tasaren zenbatekoa, Dekretu honetako eraskinaren lehenengo tarifan urte osorako asignaturei ezartzen zaien tarifaren erdia izango da.

33. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 2) Edozein kasutan ere, ikasleari, kurtso bereko zenbait asignaturatan matrikulatzean, ezin kobratuko zaio kurtso osoari dagokion matrikula-kostua baino gehiago.

34. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 a) Kurtso osoa... 54.600 pezeta / b) Kurtso osorako asignatura... 14.200 / c) Kredituka egituratutako ikasketa-planak: Kreditu bakoitzeko... 600 / d) Doktoradutza-programa, Kreditu bakoitzeko... 3.850.

35. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 1.2. Gainerako unibertsitate-ikasketak: a) Kurtso osoa... 38.600 / b) Kurtso osorako asignatura... 9.900 / c) Kredituka egituratutako ikasketa-planak: Kreditu bakoitzeko... 425 / d) Doktoradutza-programa, Kreditu bakoitzeko... 2.750.

36. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak egin 1987 0001 Horregatik, OHO mailan, bada asignatura bat educación técnico-manual y huertos escolares izenekoa, eta guztiek, nahitaez, ikasi behar dute bertatik.

37. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak egin 1987 0001 1982. urtean jarri zen martxan asignatura berria.

38. 1969-1990 sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak f. ibargutxi 0001 Beren lantokietan dagokien asignatura euskaraz irakasteko lagin ikasten dute eta batzu Euskal Herriko beste mirari bat euskara-irakasle ere bihurtzen dira, baina gero euskal mundu barruan gehiegi nabarmendu gabe.

39. 1969-1990 sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... euskadi obrera 1977 0001 Adibidez, Euskal Herriko eskola guztietan euskarazko irakasle bat egotea; Euskal Herriko geografia eta historiazko programen elaboraketa; eta, etorkizunari begira guztiz inportantea delarik, Magistergo Eskoletan euskal kultura eta hizkuntzaren asignaturak ezartzea.

40. 1991> bizkaiera saiakera-liburuak x. amuriza 00063 Kurtsoaren azkenean ez zegoen niretzat asignatura ha aprobatzeko ezelako itxaropenik, irakasleak behin baino gehiagotan abertitu eustanez, txiripazko zirritu baten ilusinorik sor ez nengien.

41. 1991> euskara batua ikasliburuak j.a. mujika 0113 2. Asignatura guztiak aproba ditzakezula esan du.

42. 1991> euskara batua ikasliburuak esaizu/2 0184 - Iazko ikasturtean zorte hobea eduki izan banu, asignatura guztiak aprobatuko nituen.

43. 1991> euskara batua ikasliburuak sirimiri/6 0128 G) Eskolan irakatsi ohi diren asignaturez gain, zer gehituko zenuke?

44. 1991> euskara batua haur-/gazte-literatura x. mendiguren e. 0063 - Salbatu duzu asignatura hau, beste batzuek ez bezala.

45. 1991> euskara batua saiakera-liburuak elektromagnetismoa 00020 Algebra bektorialeko kontzeptuen berri eman baino lehen, argitu beharra dago asignaturan zehar magnitude desberdinak koordenatu-ardatzetan adierazteko ardatz ortogonal lebobirakarien sistemak erabiliko direla, hau da, triedroa osatzen duteneko ardatzena eta behatzailea oinak jatorrian eta burua alde positiboan edukita higidura eskuinetik ezkerrera edo erloju-orratzen kontrako norantzan ikusten duela.

46. 1991> euskara batua saiakera-liburuak x. mendiguren b. 0489 artelanak egiten irakasteko asignatura:

47. 1991> euskara batua saiakera-liburuak mundua 1993 0019 Munduaren egoera plazaratu genuenean fakultate eta unibertsitatetan erabiliko zutela uste izan bagenuen ere, ez ordea 1989rako EEBBetako 584 ikastetxe zein unibertsitatetako mila ikastaro edo asignatura baino gehiagotan.

48. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a. basurko 0068 Gero, Nazio Curriculumaren etorrerarekin, aldaketak izan dira eta norbere alorreko asignatura edo irakasgaiak Nazio Curriculumeko irakasgaien arteko bat izan behar du (ikus azpian).

49. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a. basurko 0068 b) Irakasle berriek beharrezko dituzten gaitasun praktikoen eta asignaturen ezagutzak izan behar du IGTrako prestakuntzaren oinarria.

50. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a. basurko 0073 Asignaturen eskaintza irakasle eta ordutegien araberakoa izaten zen.

51. 1991> sailkatu gabeak egunkariak i. gonzalez 0007 LOGSEk ezarritako berrikuntza formalak soilik -eskolatze adina, asignatura bat gehiago edo gutxiago, OHOren ordez lehen hezkuntza deitu...-, gauzatuko dira, legeek ez dute jadanik frogaturik eta praktikan dagoena garatuko.

52. 1991> sailkatu gabeak egunkariak dv 1993 0040 Bittorrek klasean ematen zuen asignatura bezala.

53. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... 7 baietz 1997 0012 Hau kontutan hartzen baldin badugu, ikasle presoek unibertsitateko laguntzagatik izango balitz, ez lukete asignatura aprobatzeko paradarik izango, ez eta materiala jasotzeko ere.

53 emaitza

Datu-estatistikoak: