XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezksaila 1984 0019 Zentzu honetan hiru hauek azpimarra daitezke: 1. Metodologiak gaurkotzen ahalegintzen diren esperientzia partzialak martxan jarri, disziplinartekotasuna bultzatu eta programak benetako beharrei egokitu.

2. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hezksaila 1985 0013 Disziplinartekotasunaren kasuan, gai desberdinek amankomun eta bateraturik zer duten aurkitzen datza planteiamendua, nahiz eta lehen begiradan ezer ez dutela iruditu eta ikuspuntu horren arabera hezkuntz egitasmogintza osoa egitean, hain zuzen ere.

3. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hezksaila 1985 0013 Beste ardatz bat, Disziplinartekotasunaren integrazio-mailatik bederen, sail bateko edo zenbaitzutako gai desberdinen artean ikasleek prozesu intelektualtzat hartzea nahi diren prozesu berberak aurkitzea izan daiteke eta gai desberdinetako programak, prozesu horien inguruan egituratzen dira.

4. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hezksaila 1985 0013 Disziplinartekotasunaren barnean eta aipatuez gainera, ikuspuntu desberdinak ere badaude ardatz integratzailearen planteiamenduan irakasgaiek edo Arloek amankomun eta bateraturik zer duten aurkitzeko eta aukeratzen denaren arabera noski, hezkuntz egitasmo eta aplikazio desberdinak lortuko dira.

5. 1991> euskara batua ikasliburuak matematika/lh 0023 Diziplinartekotasuna: Hizkuntza eta Literatura arloa, Inguru Natural, Sozial eta Kulturalaren Ezaguera arloa, Arte Hezkuntza arloa.

6. 1991> euskara batua ikasliburuak matematika/lh 0089 Diziplinartekotasuna: Arte Hezkuntza arloa eta Hizkuntza eta Literatura arloa.

7. 1991> euskara batua ikasliburuak matematika/lh 0139 Diziplinartekotasuna: Inguru Natural, Sozial eta Kulturalaren Ezaguera arloa eta Hizkuntza eta Literatura arloa.

7 emaitza

Datu-estatistikoak: