XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezkberegitamua 0036 Diagnostikoa, terapia, jarraipena, harremanak, ebaluaketa bezalako elementuak nahi ta ezkoak dira irakaslearen lana indartzeko.

2. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezkberegitamua 0036 Gaur egun funtzionatzen duten Diagnostiko zentruak ez dira behar guztiei erantzutera iristen, jarraipen, harreman eta ebaluaketak finkatzea zaila gertatzen delarik.

3. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak xake 0055 16 / Erdiko jokoak ez bezala, azkenaldiek ebaluaketa baino gehiago kalkulu hutsa behar dute.

4. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak jakin 1981 0098 Ebaluaketak Bukatzeko, esan dezagun zerbait ebaluaketei buruz.

5. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak jakin 1981 0109 Aurten ere ebaluaketa berriro egiteko asmoa dugu.

6. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak jakin 1981 0109 Horrelako ebaluaketak egiteko, teknikoak behar ditugu, irizpide berak dituzten pertsonak, ez bait dago tresna egokirik guk neurtu nahi ditugun helburuak aztertzeko.

7. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lehenzikloesper 1987 0007 AURKEZPENA Gaitasunkako Ikasketa Sistema (G.I.S.)- Programaketa eta ebaluaketa liburuaren Aurkezpenean iragartzen zenez aipatutako GISa osatzen duten ahalmenei dagozkien metodologiak argitaratzeari ekiten zaio oraingo honetan.

8. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak i. zuazo 0094 Hiru harreman mota bereiz dezakegu: 1. Umea bere lanarekiko: Hemen umea (beste norbait edo zerbaiten eragina uzteko fase bat iragan ondoren) ez dago zalantzatan, badaki zer pintatu, lan hori bere buruarentzat egiten du soilik, beste inoren gustorik, txalorik, interpretaziorik, ez ebaluaketarik hartu gabe kontutan.

9. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0087 3. Noiz gertatu behar du birmoldaketa teoriko hauen konplexutasunaren ondorioz teoriaren abandonatzeak? Onartzen ditu hala ere faltsazionismo sofistikatuak eman dituen zenbait pausoen aportazioa: 1. Ebaluaketa ez zaio teoria isolatu bati egiten, teoria-multzo bati baizik.

10. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. biteri 0186 E.3.3.4. Ebaluaketa - Lanaren zehar azaltzen diren kondukta tipoen detektatzea.

11. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. sainz 0119 Hona hemen gure ustez ikasleari informazio baliagarria emateko ebaluaketak bete behar dituen baldintzak: (Garcia-Debanc C., Mas M., 1985; Mas M., 1985).

12. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumproi 1990 0005 Proiektuei buruzko metodoaren oinarri izango zen eta, taiuketa, gauzaketa eta ebaluaketa mailan, geroko lanaren norabidea emango zukeen reflexioa edo sistematizazioa falta zen esperientzia hartan.

13. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak gao 1990 0006 Epeari dagokionean, aurrikusi urtekoei buruz finantzaketarengatiko gainkostuaren ebaluaketa arrazoitua eta espresoa eginez eraikuntz termino arrazoigarrietan murrizten duten eskaintzak hautatzeko joera edukiko da.

14. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 Azterketarako eta matrikulaketaren gai izan diren asignaturen ebaluaketarako eskubidea, ikasketa-planei darizkien inkonpatibilitate akademikoen pean geldituko da.

15. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1986 0001 Bizkaiko esperientzia Tailerreko Natur Zientzien ebaluaketa PARTAIDEAK: Muskiz.

16. 1991> euskara batua ikasliburuak microsoft 2000 00200 zein eremuk agertu behar duen (LEHENENGO EBALUAKETAKO NOTA BAI BAINA BIGARREN EBALUAKETAKOAK EZ, jarri gabe daudelako, adibidez)

17. 1991> euskara batua ikasliburuak i. urbieta 0067 Entzunaldiaren arabera musika-tresnek osatzen dituzten familien ezaguera eta ebaluaketa.

18. 1991> euskara batua ikasliburuak matematika/lh 0023 Ebaluaketa

19. 1991> euskara batua ikasliburuak matematika/lh 0089 Ebaluaketa

20. 1991> euskara batua ikasliburuak matematika/lh 0139 Ebaluaketa

21. 1991> euskara batua ikerketak i. mugika 00089 Tesi honetako epaimahaikideei zinezko eskerronak adierazi nahi nizkieke, nire lanaren ebaluaketa egitea onartzean egin didaten ohoreagatik.

22. 1991> euskara batua haur-/gazte-literatura x. mendiguren e. 0038 - Klasean zehar jolasten edo berriketan ari direnak zigortzea normala da, eta abisu gabeko azterketa, etengabeko ebaluaketaren izpirituan sartzen da.

23. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 00061 Autoreok behar handia egin zuten linguistika aplikatuak ahalegindu zitezen gaitasun komunikatiboaren ereduak garatzen alde pedagogikoa eta ebaluaketaren arloa aintzakotzat hartuz.

24. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak sm 00220 Bestalde, Normalizazio eta Administrazio Publikoen batzordean garatutako lanari buruzko ebaluaketa ere guztiz ezezkorra izan dela.

25. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1999 00155 Eraginaren ebaluaketak eskatzen duen metodologiak bereizi beharko lituzkete politikaren eragina eta bestelako faktoreen eragina.

26. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1999 00155 EMAKUNDEren EEEPParen ebaluaketaren kasuan, ebaluaketarako metodologia garatzen hasi ginenean, nik seinalatzen nuen, ezen baldin eta planaren helburu orokorrena bazen gaia agenda publikora sartzea, zergatik ez genituen aztertzen garatutako ekintza estrategiak eta gaia agenda publikora nola sartu zen?

27. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1999 00155 Eta halaxe iritsi ginen, ebaluaketan erabilitako bederatzi politika kategorietara, hiru politika mota nagusitan bil zitezkeenak: 1) Ezagupenak, ideiak, baloreak, etab. aldatzearen estrategia; 2) Bai Administrazio Publikoan aritzeko eta bai emakumeen elkarteei laguntzeko behar ziren egiturak sortzeko politikak, eta azkenik, 3) bereizkeriaren aurkako ekintza zuzeneko estrategiak, hiru jarduera maila zituena: norbanakoen maila, sorospenekoa eta egiturazkoa.

28. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. gonzalez 0043 Eskolaren ebaluaketa

29. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. gonzalez 0043 Honen ondorioz, ebaluaketaren metodologia eta noski, dagokion denboralizazioa soslaiatu genituen.

30. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak e. diaz 0084 Horrekin batera emaitzen kontrola ziurtatu (ikasle, irakasle fitxak, ebaluaketaren aktak, ...), irakaslegoaren kontrola (egungoen onarpena, aurrerantzean irakasle eskolaren bidez, erreziklaia ikastaroak, planifikazio didaktikoa) eta diru publikoaren kontrola (kontabilitate plana, egoera laboralen eta arazo fiskalaren normalizazioa).

31. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak l. erriondo 0113 C)IRAKASKUNTZ-IKASKUNTZARAKO ETA EBALUAKETARAKO NORABIDEAK

32. 1991> euskara batua saiakera-liburuak c programazio-lengoaia 0043 Parentesiak erabiltzea komenigarria da, ebaluaketaren ordena argitzeko, bai norberari, baita programa irakurriko duen edonori ere.

33. 1991> euskara batua saiakera-liburuak kirolentrenamendua 0083 Horrela, ahal den neurrian behintzat, kirolariaren errendimendua baldintzatzen duten alderdi guztien kontrolak eta ebaluaketak, txapelketekin ahalik eta antz handiena duten egoeretan lortutako informazioan oinarrituta egon behar dute.

34. 1991> euskara batua saiakera-liburuak bakearen dk 0243 Konklusio bezala, zera esan dezakegu: azaldutako emaitzek gure hipotesia egiaztatu dutela, ikusi dugun bezala, identitate gatazkatsuekiko taldekidetzak ez bait ditu gatazka hautematua, esklusio morala eta bestearen ebaluaketa negatiboa areagotzen.

35. 1991> euskara batua saiakera-liburuak bakearen dk 0275 bietan esklusio morala balio desberdintasun hautematua eta deslegitimizazioa eta ebaluaketa negatibo maila oso altua izan bait dira.

36. 1991> euskara batua saiakera-liburuak bakearen dk 0285 Bestalde, aldagaien manipulaketak, zenbait prozesu soziokognitiboen funtzionamendua ezagutzen lagundu zigun, prozesu hauek identitate sozialaren salientzia eta gurekin gatazkan dagoen subjektu edo taldearen ebaluaketa tartekatzen dituzte.

37. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila batx 1994 0009 Irakasgaiaren izaeraren arabera nagusigo edo enfasi erlatibo handiago bat jarriko da edukin batzuetan edo bestetzuetan, irakasgaia antolatzen duten ardaztzat balio dezakeelarik; hala ere honek ez digu ahantzarazi behar irakaslegoak, irakasgaiaren garapenean, interes eta eskakizun berdinaz zaindu behar dituela guztiak eta ikaskuntza elkarren arteko harremanean egin beharko dela, irakaskuntza-ikaskuntza jarduerak eta horiei dagozkien ebaluaketak garatuz.

38. 1991> sailkatu gabeak egunkariak egin 1996 0003 Ebaluaketa: ikasleak zein irakasleak salatuak, jipoituak eta heriotzarekin mehatxatuak.

39. 1991> sailkatu gabeak egunkariak egunk 1996 0011 Ebaluaketaren azterketa

40. 1991> sailkatu gabeak egunkariak egunk 1996 0011 Boschek azaldu zuenez, ebaluaketa pasatu beharreko proba bat dela uste izan dugu guztiok, kalifikazio huts bat, horrela bizi izan dugu-eta ikasle ginenean.

41. 1991> sailkatu gabeak egunkariak egunk 1996 0011 AEK-ko kidearen aburuz, haatik, ebaluaketa ikas-prozesu osoa bideratzeko eta gerta daitezkeen aldaketak zuzentzeko tresna da.

42. 1991> sailkatu gabeak egunkariak egunk 1996 0011 Ebaluaketa egiteko orduan, irakasleek gehienetan azterketa erabiltzen dute, modurik erosoena delako, epe jakin batzuetan probak egiten ditugu eta kito, gure lana hor amaitzen da.

43. 1991> sailkatu gabeak egunkariak egunk 1996 0011 Hori ez omen da, ordea, ebaluaketa egiteko modurik hoberena.

44. 1991> sailkatu gabeak egunkariak egunk 1996 0011 Egokiena, Boschen aburuz, etenik gabeko ebaluaketa egitea litzateke.

44 emaitza

Datu-estatistikoak: