XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa
kontsulta arrunta
Epeen diagrama ikusi | Euskalkien diagrama ikusi | Testu-moten diagrama ikusi |
1.
1969-1990 euskara batua ikasliburuak
i. zubeldia 0010
Beste batzutan modu dinamiko eta intuitiboz ematen da atzizkiak landuz (ikusi
2.
1969-1990 euskara batua ikasliburuak
euskararenprogr 1981 0017
Gai hau Psikomotrizidade eta sozial-afektibo arloetako programetako helburuak kontuan harturik landuko da.
3.
1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak
f. arbizu 0007
Metodo honen teknikak, zuzen-zuzenean, idazten eta irakurtzen ikasteko dira, baina hori lortzen den neurrian eta bapatean, haurraren psikomotrizitatea heltzen doa, irakasle eta ikasleen arteko harremanak estuagoak eta beroagoak egiten dira, ikasteko poza eta entzuteko gogoa sortarazten da, ikasleak aprendizaiako prozesua bere eskuetatik nola pasatzen den nabaritzen du, ikasteko frakasoaren gaitza aurreratzen da.
4.
1991> euskara batua saiakera-liburuak
erlajazioa 0140
Aplikatzen dugun
5.
1991> euskara batua saiakera-liburuak
j.m. beltran 0014
Aldaketa hauekin batera, psikomotrizitatearen eta gorputz trebetasunaren garapenean, abesteko eran, materialen eta beren soinu ezaugarrien eta soinutresnen erabileraren ezagutzan galerak jasan dira.
6.
1991> sailkatu gabeak egunkariak
ehaa 1995 0017
a) Ikasleek lortu beharreko helburuak (oinarrizko gaitasunak honako arlo hauetan: psikomotrizitatea, ezagupena, afektibotasuna; laguntzazko teknikak; ohiturak eta jarrerak,...)
7.
1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,.....
eskolako kiroletan ere gaitz arrunta 0018
Gu psikomotrizitatearekin hasten gara; 5. eta 6. mailan multikirolak edo kirol desberdinetan oinarrizko teknikak erakusten ditugu eta 7. mailatik aurrera 12 kirol ezberdin praktikatzeko aukera ematen dugu, mendia, rugbya eta beste batzuk barne direla.
8.
1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,.....
jakingarriak 1991 0023
Inguruneak berak, era naturalean, ahalbidetzen zizkien esperientzien bitartez, haurrak zentzumenen eta psikomotrizitatearen garapen izugarri aberatsa izateaz gain, mintzaira eta komunikazioa garatzen zuen, errealitatean eta haurrarengan sendo sustraituriko gauzetan oinarritzen bait zen.
8 emaitza
Datu-estatistikoak:
- psikomotrizitate (8)