XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa
kontsulta arrunta
Epeen diagrama ikusi | Euskalkien diagrama ikusi | Testu-moten diagrama ikusi |
1.
1940-1968 lapurtera-nafarrera liturgia
luzaideko eliz kantak 0017
2.- Ene begiek Jesus ez dute ikusten,
gorputzeko sentsuek ez dute senditzen;
bainan duda gabe dut an dela sinesten,
2.
1940-1968 lapurtera-nafarrera saiakera-artikuluak
lf 0028
f) kasu bortz sentsueri, bereziki begieri (XLI);
3.
1969-1990 euskara batua ikasliburuak
uzei 0162
Nahimena ez dago sentsuen ezein organotan, ezta nerbio-sistemak kontrolatzen duen zentruren batetan ere.
4.
1969-1990 euskara batua ikasliburuak
uzei 0162
Beraz, sentsuak, nerbio-sistema, instintuak, irrikak, azturak, afektu-egoerak eta motibazioak nahimenaren edukin eta tresna bezala agertzen zaizkigu.
5.
1969-1990 euskara batua ikasliburuak
uzei 0126
Leibniz-ek ez du ukatzen ezagutzarako sentsuak beharrezkoak direla dioen enpiristen baiezkuntza eta ados dago adimena sentsaziozko materialez elikatzen dela dioten filosofoekin.
6.
1969-1990 lapurtera-nafarrera poesia
a. zamora 0024
zeren:
zer inporta zaizkie
haizearen sentsuak
xori sorraioeri?
libertate osoan,
Andaluziako zeruan
7.
1991> euskara batua saiakera-liburuak
i. uribarri 00085
8.
1991> euskara batua saiakera-liburuak
i. uribarri 00085
Agerpenei begira besterik ez du baliotasun objektiboa, hauek jadanik gure sentsuen objektu gisa onartzen ditugun gauzak baitira; baina ez du objektiboa izaten jarraitzen gure begiespenaren sentimenaz, eta beraz, guri berezia zaigun errepresentazio-eraz abstraitzen badugu eta berbaitango gauzez hitz egiten badugu.
9.
1991> euskara batua saiakera-liburuak
i. uribarri 00085
Denbora, beraz, gure (giza) begiespenaren baldintza subjektiboa besterik ez da (beti sentsuzkoa den begiespenaren baldintza, h. d., gu objektuez afektatuak garen heinean), eta bere baitan, subjektutik at, ez da ezer.
10.
1991> euskara batua saiakera-liburuak
i. uribarri 00160
Norbere buruaren kontzientzia barneko hautemapenean enpirikoa baino ez da gure egoeraren determinazioari dagokionez, beti aldakorra da, ezin daiteke ezein Norbera egonkor edo geldikorrik egon barneko agerpenen isuri horretan, eta barneko sentsua deitzen zaio eskuarki, edo apertzepzio enpirikoa.
11.
1991> euskara batua saiakera-liburuak
i. uribarri 00309
Substantzia honek barneko sentsuaren objektu soila den aldetik materiagabetasunaren adigaia eskuratzen du; substantzia bakuna den aldetik ustelezintasuna; bere identitateak, hura substantzia intelektuala den aldetik, pertsonatasuna; hiru atal hauek batera espiritutasuna; espazioan dauden objektuekin hartuemanak gorputzekin commercium-a eskuratzen du; eta beraz, substantzia pentsatzailea materian dagoen bizitzaren printzipio gisa aurkezten du,
11 emaitza
Datu-estatistikoak:
- sentsu (11)