XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1940-1968 gipuzkera literatur prosa or aitork 0204 Eta alare ez dute aitortzen beste oinbeste zerki ta etorki diranik.

2. 1940-1968 gipuzkera saiakera-artikuluak zait 0105 Zenbakiarekiko egiak dituzu aldi ta aldeak zear neurriaren benetako lege ta arau: edonon ta edonoiz aurkez aurke ditugu ta buruan ditugu, ta buruan iraultzen dugunaren noraezeko zerkia (elementu) dugu, Kant'en iritziz.

3. 1940-1968 gipuzkera saiakera-artikuluak p. iztueta 0026 Ara emen laburki argumentazioa: zerki edo sustantzidun notinarik ez dago.

4. 1940-1968 gipuzkera saiakera-liburuak e. muxika 0067 Guk zerki edo gauzetaz esan dezakeguna, guk aietaz degun iritzi bakarrik dira.

5. 1940-1968 gipuzkera saiakera-liburuak p. iztueta 0035 Nous-ek ez bide du beregan iñungo zerkien naasketarik:Reliqua partem omnis materiae contint intellectus vero nulli rei est admixtus (ib 7).

6. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak umandi 0087 Izaera, alakotz, izatearen egokera dala esan dezakegu, len galdetu dugunez, zerki bakoitzarentzat izatean asten dan unealdi berean agertzen dala; ta bakoitzari buruz izan baño lenago iñun ez dagoela.

7. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak umandi 0087 Izan al diteke izaera beste asmo bat bakarrik?; orixe esan ezin dezakegulakoan gagoz, izaera zerbait ba-dala ukagaitza baita, izateaz azaltzen dana; gauza bera al dira izatea ta izaera?, ez dugu uste gauza berbera dirala, bearbada izaera izatearen egipena dala esan genezake, ta edozein eraz asmo biak orrela guztiz alkarturik agertzen zaizkigula ikus ditzakegu, zerki bakoitzarentzat agertzen dala, eiki, izaera lits bateaz; zentzundunentzat ez edo dago litsik eta guzientzat berdin agertzen dala ikusi diteke; baña zentzungabekoentzat ezin guzientzat orixe bera esan; e.b., zer da izaera betikotasunari buruz?

7 emaitza

Datu-estatistikoak: