XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Ahozko ulermen eta adierazpena
Bil zaitezte taldeka eta eratu ahoz, joko honetatik atera daitezkeen istorio posible guztiak.
Borragomak bazekien ez zena luzaroan biziko, baina ez zuen hori onartu nahi.
Gelara sartuaz batera, Jonek marrazkiak egiteko materiala atera zuen.
Gelara sartzean, irakasleak diktaketa bat egitea proposatu zuen.
Lantxo bat egiten hasi zen.
Guztiz ondo geratzen ari zitzaion.
Marrazten hasi zen.
Barraskiloa ez zitzaion ongi irteten.
Jon idazten hasi zen irakasleari adi.
Idazten hastean, Jon, ortografi akats bat egin zuela konturatu zen.
Borragoma lasai zegoen.
Ongi zihoan dena.
Borragoma dardarka hasi zen: Jonek bera behar izango zuen.
Agindutako lana amaitzean, poema bat irakurtzeari ekin zion.
Borragomak arnasa lasai hartu eta pentsatu zuen:
Hasita baizik ez zegoenez, Jonek beste orri bat hartu eta diktaketa berridatzi zuen, akatsa zuzenduz.
Jon marraztu eta marraztu eta borratu eta borratu aritu zen, irudi zoragarria lortu arte.
Borragoma, baina, desagertu egin zen.