XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Aktibotasun hau dela medio, gure irakaslea ez da ikasleen aurrean diskizizio gramatikal edo azalpen teorikotan galduko; ariketa bat aurrera eraman nahi dezanean, gehienetan mimikaz, ekintzaz, eredu edo adibide bat garatuz egingo duelarik.
Era berean, ikastaldean utzi dugun informazioa, ez dugu etengabe berreman beharko.
Honekin haurren arteko laguntza eta
Metodologia honen arrakastaren mesederako, ez da ikaslearen liburusketako ariketa hutsetara mugatzea komeni; nondik eta ariketok, gehienbat ariketa terminalak direnez, aurre-
Azken joera zikloz-zikloko auzolana indartzea bada ere, guk ez diogu dagoeneko
Aipatzeke ere ezin laga irakasleak haurren artean eduki behar duen
Haurrak ez du euskara maitatuko, irakaslea maite ez duen bitartean.
Eta honetan guri dagokigu lehen pausoa.
Hurbilak eta amoltsuak izan gaitezen, haurra onartua senti dadin.
Laburki esanda,
Nolakoa dugu aurten harremanetan ihardungo dugun 6-7 urteetako haurra?.
Maisuki laburturik daukagu Eusko Jaurlaritza-ren Hezkuntza Saila-k argitaraturiko
Irakur dezagun arretaz:
HASIERAKO ZIKLOKO HAURRAREN GARAPEN PSIKOLOGIKOAHasierako Zikloko haurrak, Eskolaurrekoak bezelaxe, historia bat ekartzen du eskolara.
Historia hau bere eboluziozko garapen pertsonala da, hain zuzen ere.
Hasierako Ziklo honetara dakarren historia aurreko etapakoa baino handiagoa da.
Eskolarizatzeak, bizitutako experientziek, bere lagunekiko interesa handiagotzeak
Zergatik?:.