XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak uzei 0088 Ikasleak eman behar duen erantzun-motaren arabera taldekatuko dira iharduerak: 1. Ataza fisikoak burutzea (irudiak aukeratzea, adib.) 2. Informazioa lekuz aldatzea (taula-eran, adib.) 3. Informazioa birformulatzea eta ebaluatzea.

2. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0016 Hau ez da ikasleei gainetikako irakurketa bat egiteko, intentsiboki irakurtzeko, etab. esanaz lortzen, baizik eta estilo hauek eragiten dituzten atazak ipiniz.

3. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0016 Atazek ikasleari helburu bat ematen diote eta, ikaslearen hizkuntza egokia izanik, estiloa praktikatzen eta garatzen laguntzen diote.

4. 1991> euskara batua literatur prosa i. garbizu 00095 Guztiok ontzat eman dugu Chile Chicoko panpatarraren ataza.

5. 1991> euskara batua saiakera-liburuak windows 95 00009 Liburu hau ez da derrigorrez hasieratik bukaeraraino irakurri behar, kapitulu bakoitza prozedura desberdinetan zatituta dagoelako. Horregatik, irakurleak inprimagailua sarean konpartitzen jarri nahi badu, aurreko liburu-zatia irakurri gabe nahikoa izango du bosgarren kapituluan ataza hori egiteko azaltzen den prozedura irakurtzea.

6. 1991> euskara batua saiakera-liburuak windows 95 00009 Horretarako irakurlearentzat aurkibidea tresna erabilgarri eta garrantzitsua izango da; bertan agertuko baitira liburuan zehar tratatzen diren atazak. Beraz, ez beza ahantz irakurleak aurkibidea izango dela liburuan zehar nabigatzeko modurik egokiena.

7. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0085 Marko alternatiboa: Atazetan Oinarritutako Ikaskuntza (AOI)

8. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0085 Zer adierazi nahi dugu ataza esatean?

9. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0085 Ataza bat helburu bati begira burutzen den jarduera bat da;

10. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0085 Gaiaren eta atazaren sarrera

11. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0085 Irakasleak atazaren helburuak ulertzen lagunduko die ikasleei.

12. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0085 Ataza

13. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0085 Hurrengo etapan, azalpenean, ikasleek besteen aurrean azaldu beharko dute zelan egin duten ataza, eta, etapa hori prestatzeko, irakaslea taldez talde pasatuko da, hizkuntzari buruzko oharrak eginez:

14. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0087 Hasieran, irakurtzeko ataza bat jarri zien (Willis, 1991), AOIren printzipio batzuk aurkezten zituena.

15. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0087 Hizkuntza ikasleek dakiten/egin dezaketen/egin gura dutenetik eta atazatik bertatik sortzen da.

16. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 0087 Azkenik, irakas-praktikarako, atazetan oinarritutako eskolak planifikatu eta elkarlanean eman zituzten, oinarrizko mailako euren ikasle helduen taldeetan.

16 emaitza

Datu-estatistikoak: