XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1900-1939 bizkaiera literatur prosa d.m. bernaola 0249 Ainbat blasfemia Sacerdoteen aoz entzuten egoanean, borondate onaz artu eban Jaunac lapur baten autorquisun au; lapur zorioneco onec barriz ezagutu eban ezquero Jaun ori, erriaren, guizon guztien eta guizaldi guztietaco erregue eguiazcoa zala, ordu atan escutaturic eta eztalduric begoan bere; asartu zan, Erregue bateri leguez, berari mesedeac escatutera; eta icusiric Jaunac celan bera predicatu eban, eta Erregueri leguez mesedeac escatu eutsazan, alan Berac bere, Erregueac leguez eguin eutsazan, eta mesede andiagoac, escatu eutzazanac baño.

2. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak histgizarte/ii 0306 90 garren zenbakiaren gaiari segituz, Jainkoaren aurka botatako blasfemietaz.

3. 1991> euskara batua saiakera-liburuak e. antxustegi 00049 Makiaveloren erlijioaren kritika (erlijio biblikoarena batez ere, baina baita paganismoarena ere) ez da orijinala, filosofo pagano eta averroismo zeritzan Erdi Aroko eskolako irakaskuntzen berritzea baita. Eremu honetan, Makiaveloren orijinaltasuna biraoan maisu izatean datza. Hala ere, bere blasfemien xarma eta graziaz baino gehiago haien izaera iraingarriaz hitz egin behar dugu.

3 emaitza

Datu-estatistikoak: