XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 bizkaiera saiakera-artikuluak y. elorriaga 0180 Parentesis hau errealitate garratzak eragiten dauen isildu ezinezko estanda emozionala da; etsipenak olerkiaren egitura apurtzera bultzatzen dau olerkaria.

2. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak f. rodriguez 0060 Beste hitz batez esateko, ezagutza-kopuru soila eta gorengo nozio eta printzipioetan irakaskuntza logikoak eta praktikoak, pertsonaren jarrera emozional guztiak kutsatu behar ditu.

3. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak k. altonaga 0288 Besteak beste, estimulazio orokorrak eta kitzikaberatasunak kromatoforoen iharduera emendatzen dute, erantzun emozionalak eragiten dituztelarik.

4. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. jauregi 0007 1768.ean Heberden-ek deskribatu zuen bular-angina klasikoa, ihardunaldi fisiko edo stress emozional batek sortua izaten da: esfortzuko bular-angina.

5. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak lmuj 0919 Bata eta bestean absurduaren (irrazionalaren) onarpena leunagoa ala gaitzagoa izanen da; eta, esan dugunez, zama emozionala ere desloturaren proportzioan joanen da (baldin-eta poetak irudi ausartegia edo etenegia egitean irakurleak deus ulertzen ez badu); orduan, agian, ez geundeke poesiaren eremuan, joku hermetiko baten esparruan baino...

6. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lmuj 0094 Edozein poeman atxikibera gertatzen da eremuek duten bigarren semia edo zentzuzko karga emozional-animiko hori.

7. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak habe 0103 3. Ondoren zerbait zurea kontatu, zerbait korrientea, presio emozionala gogorregia gerta ez dadin.

8. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak osabide hezkuntza 1989 0057 2.5. HARREMANAK, KOMUNIKAZIOA ETA AGRESIBITATEA Komunikazioa, Agresibitatea, Egonkortasun emozionala eta horrelako gaiei buruz, irakasle-taldeak jaso duen beste datu multzo batetatik honako emaitzak aterako ditu: Komunikazioa

Erabat inkomunikatuta... 3,29%
Berdinen talde murritzean bakarrik komunikatzen da... 26,37%
Bere Oinarri Taldearekin bakarrik komunikatzen da... 6,59%
Bere berdinekin zailtasunez komunikatzen da... 18,68%
Zailtasunik gabe, lagun eta helduekin komunikatzen da... 41,75%
Daturik gabe... 3,32%
GUZTIRA... 100,00%.

9. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak j.r. etxebarria 0001 Patxadaz irakurri dut artikulua hiruzpalau aldiz, berak iradoki bezala kontrolik gabeko emoziozko erreakziorik edo neurriz kanpoko erreakzio emozional basatirik ez izateko.

10. 1991> euskara batua administrazio-idazkiak hezkaraudia 1999 00134 Osasunari buruzko datu esanguratsuak
Hizkuntz-garapena
Mugimenezko garapena
Autonomia eta gizarte-garapena
Garapen intelektual eta emozionala

11. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. maia 00051 Baina ez genuke eman nahi inpresioa erlatibotasun sentsazio hori eta norberaren mundu ikuskera osoa aldatzekoa, heldugabetasun intelektualaren edo emozionalaren adierazpen direnik. Egia da batek ez lituzkeela sobera benetan hartu behar eredu horren ordezkari batzuk.

12. 1991> euskara batua saiakera-liburuak a. gabikagogeaskoa 0176 Nolabaiteko graduan, hala ere, akusazio paranoikoek duten egiazaletasun emozional berbera dauka.

13. 1991> euskara batua saiakera-liburuak i. iñurrieta 0100 Erraz azal daiteke nola ikasten den golfa apreziatzen, trebezia lortu eta jokoa ezagutu ahala, horrek esperientzia emozional positiboak dakartzalarik.

14. 1991> euskara batua saiakera-liburuak i. iñurrieta 0100 Gainera, pertsona bati ezagupen berriak lortzeko bide zaizkion esperientziek esperientzia emozional baikorra edo ezkorra ekar dezakete eta, beraz, norbanako batek balio handia eman diezaioke jakintza-alor jakin bati (matematikari edo literaturari), eta beste batzuei berriz ez.

15. 1991> euskara batua saiakera-liburuak i. iñurrieta 0100 Jakintza berriek eta ikastearen testuinguru emozionalak ikasleen baloreen gainean duten ondorioari arreta ematea erronka bat da hezitzaileentzat.

16. 1991> euskara batua saiakera-liburuak p. agirrebaltzategi 0184 Egitura hori aztertzeak nabarmen uzten du hizkera emozionalaren eta proposizionalaren arteko alde funtsezkoa.

17. 1991> euskara batua saiakera-liburuak p. agirrebaltzategi 0184 Ez daukagu inon egiaztabide psikologikorik, inolako animaliak hizkera proposizionala eta emozionala bereizten dituen muga inoiz gainditua duenik esateko.

18. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1993 7161 - Egonkortasun emozionala.

19. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1993 7155 - Monotoniari aurre egiteko gaitasuna.
- Estresari aurre egiteko gaitasuna.
- Sufritzeko / norbere garaipenerako gaitasuna.
- Norbere kontrola.
- Egonkortasun emozionala.
- Ekintzarako joera / higikortasuna.
- Artezpideen betetze-maila.
- Taldean lanegiteko gaitasuna.
- Diskreziotasunaren zentzua.

20. 1991> sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak npao 1999 00009 Nafarroako Gizarte Ongizate Institutuak zaindutako adin txikikoek alor afektibo eta emozionaletan gabeziak dituzten arren, eta horrek gizarteratze egokia oztopatzen badu ere, gure balorazioa positiboa da.

21. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... admineusk 1994 0014 - Ezagutza- eta gizarte-garapena eta garapen emozional hobeak.

21 emaitza

Datu-estatistikoak: