XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak elhuyar 0123 Filing Assistant fitxategietako datuak erabiliz, gutun pertsonalizatuak ere egin daitezke, nahi den hartzaile-multzoa aukeratzen baldin bada.

2. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak elhuyar 0123 Adibide horietan datu-fitxategi batetik abiatuz gutun pertsonalizatuak nola egin edo dokumentu bati lehendik gordea dugun beste bat nola erantsi erakusten da.

3. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak azurm 0021 Ikus, bestela, Mitxelenaren obra osoa zear, bere persona unibersaltzeko ta era berean Herria personalizatzeko joera agiria.

4. 1969-1990 lapurtera-nafarrera literatur prosa f. krutwig 0161 HEIKO: Ez nehola ere ez neuk ez dut personalizatu...

5. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1988 0001 8. Artikulua.- 1. Euskadiko Autonomia Elkarteko Aurrekontu Nagusien kargura beka izan dezaten eta, aipatutako Errege Dekretuko 2.2 artikulua aplikatzen delako, laguntza konsolidatu ez dezaten ikasleek, ez dute tasa akademikorik ordaindu beharrik izango Ikasketa pertsonalizatuei laguntzeko beka-sistemak eta beste dirulaguntza batzuk arautzen dituen uztailaren 28ko 2298/1983 Errege Dekretuko 3.1 artikuluak ezartzen duenaren arabera.

6. 1969-1990 sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak x. mendiguren b. 0001 Egia esan, badirudi beste zenbait alorretan bezala, artaldean jokatzeko aroa pasatzen ari dela eta ez dagoela atzera-joerez gehiegi hitzegiterik: jokabide pertsonalizatuak ari omen dira nabarmentzen, zenbaiten iritziz.

7. 1991> euskara batua saiakera-liburuak haur eta gazte 00028 Baliabideak premiei egokitzea baita kontua. Haurren Babesean, adingabe bakoitzaren eta familia bakoitzaren premiak, patroi amankomunak badiren arren, funtsean desberdinak dira. Beraz baliabideek, ezaugarri amankomun zenbait izanik ere, indibidualizatu eta pertsonalizatuak izan behar dute, eta adingabe bakoitzaren eta beronen familiaren premiei egokituak. Printzipio honek oso inplikazio garrantzitsuak izango ditu plan orokor honetan. Honako hauek hain zuzen ere:

8. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak ele 1998 00084 Ikaskuntza autonomoa denez, partaide bakoitzari egitarau pertsonalizatua egingo zaio eta hori galdetegi zein elkarrrizketa batzuen ondorioz sortuko genuke.

9. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak ele 1998 00084 Hala eta guztiz ere, gure zentroan komuna izango den egitarau osatua edukiko dugu, aldakorra izango dena (erritmoa, ariketen kopurua, azalpenak...). Eskaintza ikaslez ikasle egin behar da, eskola eta ikaslearen artean hitzartutako egitarau pertsonalizatua lortu arte.

10. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak ele 1998 00085 Laburbilduz, programan sartzen den ikasle batek lan egitea proposatuko baligu, bere programa pertsonalizatuari hogeita hamasei minutuko elkarrizketa zuzena eskainiko genioke.

11. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak ele 1998 00087 Partaide bakoitzari planteamendu pertsonalizatua eskainiko genioke, ikasteko programa, ariketak gehi elkarrizketak.

12. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak ele 1998 00087 Ez ditugu nahasi behar kolektiboa izatea eta irakaskuntza pertsonalizatua.

13. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak ele 1998 00092 Atalase mailan, helburuak pertsonalizatuak izango dira, nork dagokion neurketa egindakoan dituen hutsuneen gainean lan egingo du, baina lortu beharreko helburuak, orokorrak izango dira, Atalase Maila liburuan oinarriturik egin dugun sailkapenekoak, hain zuzen ere.

14. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak j.l. arexola-leiba 0044 Kanpanitis"aren garaiak pasatu dira eta sentsibilizazio/presio-lana arloka, mailaka eta, azken batean modu askoz ere pertsonalizatuagoan egin beharra dago.

15. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eima 1995 0089 Galdera bakoitzak bere zailtasun-indizea eta homogeneotasun-indizea ditu eta horiei esker froga pertsonalizatuak, elkartrukagarriak eta talde bakoitzari egokituak egin daitezke.

16. 1991> sailkatu gabeak egunkariak dnoticias 1995 0037 Lanak ustelkeriari buruz hitzegiten du, baina ez gizartearen gaitzat hartuta, baizik eta pertsonalizatuz, edozein pertsonak sufritzen duen ustelkeria ideologikoa, politikoa, etikoa eta estetikoa banakatuz.

16 emaitza

Datu-estatistikoak: