XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak k. sarasola 0011 Maila bereko eragiketen ebaluazioa ezkerretatik eskubitara egiten da beti.

2. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak zientzia eta teknika 1986 0009 4.- EBALUAZIOA.

3. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.a. irabien 0401 3. Aktibazio-energiaren ebaluazioa.

4. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.a. irabien 0403 Interfasearen area totala ez bada kontutan hartzen erauzketa-abiaduraren ebaluazioan, erauzketa-abiadura gehi daiteke abiatze-abiaduraren arabera, sistema erregimen zinetikoan dagoenean erreakzio kimiko interfase baten kausaz.

5. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak bertsolaritza 0092 Bera, bertsolaritza eta bertsogintza, asignatura legez, astero asteroko programan, bere ordu propioa izan dezala, bere egitarau, ebaluazio eta guzti.

6. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0097 Ebaluazioa:
Ikasleentzat zail izaten da semantikoaz aparte beste loturarik egiten.

7. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0031 IKASLE/IRAKASLE HARREMAN BERRIAK
Oso konplexua da alor hau; izan ere, ematen den jakitatearekin, talde-bizitzarekin, lanaren egiturarekin eta ebaluazioarekin zerikusia duten errealitateak hartzen bait ditu aldi berean bere barnean.

8. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0045 Honako hauek dira erabili eta gomendatzen ditugunak:
a) inkesta bera, beharren lehengo mugaketa bat egiteko era ezin hobea;
b) ordutegi txikiz moldatutako moduloak: lehen ikaskuntzako tratu bait dira nolabait ere, benetako kontratua egin aurretik aukerak eta konbinazioak egiteko era ematen dutelako;
c) moduloen aukera errazten duen orientabidea;
d) benetako helburuen negoziaketa, ikaskuntzako kontratuan gauzatuko dena; e) ebaluazio eta autoebaluazioko prozedurak, horiek ere ikasleak bere ikaskuntza gobernatzeko partaidetzabide bait dira.

9. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0165 3. Material horren azterketa eta ebaluazioa.

10. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j. erzibengoa 0094 Honi, gaur egun, etengabeko ebaluazioa deritzaio.

11. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j. erzibengoa 0145 Ez dira azkeneko nota edo ebaluazioa klasifikatzeko; baina beti dira bide bat lanaren izate berezia jakiteko.

12. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak x. garagorri 0012 Plowden txostena eta Hezkuntz Errendimenduaren Ebaluaziorako Nazioarteko Elkartea ondorio berdintsuetara iristen dira: maila sozio-ekonomikoa eta familiako giroa dira eraginkorrenak; irakasleen ezaugarriek adina, sexua, esperientziak eragin mugatuagoa dute; eta gelako kopuruak, materialeak, gastuak, eskolaren kudeaketak eta estrukturak ez dute desberdintasunaren %5a baino gehiagoren eragina.

13. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. sainz 0119 Testu-produkzioaren kasuan enuntziakeraren parametroak esplizitatu (bai produkziorako eta bai ebaluaziorako).

14. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak elhuyar 0144 Ebaluazioa

15. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0093 Gaitasunaren ebaluazioa lagungarria izan daiteke kasu askotan.

16. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0093 Bizitza erreala ustegabez beteta dago, eta egitura bat finkatu beharra dago, zeinak ebaluazioaren emaitzen interpretazio ulergarri bat egiteko balioko bait du.

17. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak amatiño 0001 Helburuak zehaztu zer egin nahi den jakiteko, helburu lorgarriak jarri etsipenaz ez kutsatzeko, mailaz maila aritu ez azkarregi tronpatzeko eta epez epe beharreko ebaluazioak egin ondorioak aztertzeko dira, laburbilduz, Joshua Fishman soziolinguistak euskaldunoi luzatu digun mezua, oraintsu Donostian eratu berri diren Hizkuntz Plangintzarako III. Jardunaldietan.

18. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1985 0001 2. Irakaspen praktiko ugari dituzten berezitasunerako ikastaroetan, Unibertsitateak Erakunde edo Antolakuntza publiko edo pribatuekin berauen lanlekuetan haien garapena egiteko akordioa itundu ahal izango du, berezitasun horren gaitasunaren azken ebaluazioa egitea ikastaroaren ardura duen Ikastegi edo Sailaren esku egongo delarik.

19. 1991> euskara batua administrazio-idazkiak hezkaraudia 1999 00090 Haizea eskalak ebaluazioarko 97 elementu ditu.

20. 1991> euskara batua administrazio-idazkiak hezkaraudia 1999 00134 HASIERAKO EBALUAZIOA - IKASLEARI BURUZKO INFORMAZIOA

21. 1991> euskara batua ikasliburuak filosofia/1 00369 EBALUAZIOA

22. 1991> euskara batua ikasliburuak beleko/lh 00117 4.- Somaketa estimuluei, forma aukeraketa eta mugimendu motei, zein bere ahalmenen ebaluazioari egokitutako mekanismoak ezarriz, gaitasun eta abilidade motoreak menperatzea eskatzen duten egoerak burutzea.

23. 1991> euskara batua ikasliburuak naturz/dbh 00060 Jarduera honek unitatearen bigarren atalean ukitu ziren kontzeptuak gogoratzea eskatzen du. Espiralezko ebaluaziorako erabil daiteke.

24. 1991> euskara batua ikasliburuak naturz/dbh 00060 Jarduera hau baliagarria gerta daiteke espiralezko ebaluaziorako, mendi-hegalak suntsitzeko prozesuekin lotuta dauden kontzeptuak ondo menderatzea eskatzen baitu.

25. 1991> euskara batua ikasliburuak naturz/dbh 00141 Hori da jarduera honen helburu nagusia, ordena eta txukuntasun-ohiturak (Kimikako praktiketan material-mordoxka erabiliko dela kontuan harturik) ezartzen hastea, ixtripuak saihesteko, 2. helburuaren hasierako ebaluazioa egiteaz gain.

26. 1991> euskara batua ikasliburuak gizarte zientziak/4 00016 (c) amaierako jarduerak, lortutako emaitzak ikusi behar dira, jarri ziren helburuak kontuan izanik (aplikazio-jarduerak eta azken ebaluazioa edo sintesia).

27. 1991> euskara batua ikasliburuak e. genua 0076 Ikastaro erdia pasa da eta neska-mutilekin ebaluazioa egiteko unea iritsi da.

28. 1991> euskara batua ikasliburuak e. genua 0138 Ikasurtea bukatu aurretik, gure ebaluazioa egingo dugu.

29. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0022 Arlo ezberdinetan egin diren denbora-banaketaren arabera, gai bakoitzari sei astetako denbora eskaintzen zaio, hasierako ebaluazioak, tarteko ikasketak eta amaierako ebaluatze lanak epe txikiagotan banatzeak presa eta larritasuna ekarriko lukeela pentsatuz.

30. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 6.- EBALUAZIORAKO IRIZPIDEAK

31. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 6.1.- Prozesuaren ebaluazioa

32. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 Haurrak bizi behar duen dimentsiorik nagusiena prozesua dela kontutan izanik, saiatu behar dugu ebaluazioa, aipatu prozesuarekiko arreta etengabea izatea.

33. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 6.2.- Emaitzen ebaluazioa

34. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 Prozesuaren ebaluazioarekin batera, honi estuki loturik, eta bere menperaketa argi izanik, haurrak bere adierazpen-komunikazioan lortzen duen emaitza ebaluatu behar da.

35. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 Emaitzak ebaluatzeko erarik egokiena etengabeko ebaluazioa da.

36. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 Zikloak aurrera joan ahala, ebaluazioak aldatu egin behar du bai bere sorreran nola gauzak azaltzeko moduan.

37. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 Hasieran ebaluazio globalago bat planteatzen da, jarrera eta esku trebetasunen aipamen gehiagorekin, gero pixkanaka, elementu zehatzagoen ebaluaziora iraganez: aztertze gaitasuna, forma eta zeinuen menderakuntza, gogoetaldi maila, irudikatze maila...

38. 1991> euskara batua ikasliburuak axelko 0099 6.3.- Azken ebaluazioa

39. 1991> euskara batua ikasliburuak i. eguren 0022 - ebaluazioaren bukaeran ikasle guztien notak ateratzea.

40. 1991> euskara batua ikasliburuak m. gomendio 0147 EBALUAZIORAKO ORIENTABIDEAK

41. 1991> euskara batua ikasliburuak bi ta bi/4 0005 13 BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA

42. 1991> euskara batua ikasliburuak bi ta bi/4 0005 14 BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA/BERRIKUSKETA ETA EBALUAZIOA

43. 1991> euskara batua ikasliburuak bi ta bi/4 0034 Ebaluazioa

44. 1991> euskara batua ikasliburuak bi ta bi/4 0082 Ebaluazioa

45. 1991> euskara batua ikasliburuak bi ta bi/4 0098 Ebaluazioa

46. 1991> euskara batua ikasliburuak bi ta bi/4 0146 Ebaluazioa

47. 1991> euskara batua ikasliburuak bi ta bi/4 0178 Ebaluazioa

48. 1991> euskara batua saiakera-liburuak pottoka 00113 Pottoken ebaluazioa

49. 1991> euskara batua saiakera-liburuak pottoka 00113 Bizkaiko abeletxeetako identifikazioa kontutan hartu behar da. Halaber, kontutan hartu behar da pottoka arrazaren Onarpen eta Kalifikazio Batzordeak 1996az geroztik pottoka guztiei egiten dien ebaluazioa. Horretarako, batzorde horrek aintzat hartzen du Pottoken itxura plastiko arraziala, hau da, ebaluatu beharreko abereak duen arraza-garbitasunaren maila. Kalifikazio horrek banakoaren arraza-balioa edo garbitasunaren portzentaia adierazten du.

50. 1991> euskara batua saiakera-liburuak pottoka 00113 Ebaluazio horrezaz gainera, kalifikatzaileak kontutan hartzen ditu Jatorrizko ereduko pottoka Arrazaren Liburuko A atalean sartzea eragozten duten ezaugarriak: beltzak edo gaztainakara-ilunak ez diren geruzak, ezpainetako haragiko mantxak, begi urdinak, lepo osoko grin bikoitza, gibelalde bikoitza, hanka oso lodiak eta apatx oso handi eta koroan ile gehiegi dutenak.

51. 1991> euskara batua saiakera-liburuak ingurugiro 1997 00086 B Taldea. Eutsigarritasuna eta Garapena: Eutsigarritasunaren adierazkariak; Lurralde kudeaketaren ereduak; Inguruaren aldaketak. Kutsadura, ebaluazioa eta ondoreak. Zaharberrikuntza; Biosfera Erreserban garapen eutsigarriko eredu bat ezartzeko formulak; Tokiko biztanleen bizitza kalitatearen bilakaera.

52. 1991> euskara batua saiakera-liburuak ingurugiro 1997 00086 - C Taldea. Kudeaketa eta Administrazioa: Lurralde Ekintzako Egitamuen ezarketa, jarraipena eta ebaluazioa; Hirigintza planeamenduen integrazioa, Biosfera Erreserbaren kudeaketan; Gizarte dinamizazioa (ingurugiro hezkuntza nabarmenduko da); Ingurugiroari buruzko gizarte gatazken konponketa.

53. 1991> euskara batua saiakera-liburuak haur eta gazte 00039 Bestalde, oinarrizko gizarte zerbitzuak dira babesik gabeko egoerak ahalik eta azkarren antzemateko arduradun zuzenak. Gauzak horrela, ikerkuntza eta ebaluazio prozedurak martxan jarri behar dira, Zerbitzu Espezializatuekin koordinaturik, kasu bakoitzaren interbentzio beharrak argituz eta, beraz, interbentziorik egokiena bideratzearren.

54. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 00061 Gaitasun komunikatiboaren aurreneko eredu zabalak lortu nahi izan zituen bai irakaskuntza-mailako helburuak eta bai ebaluazio-mailakoak ere.

55. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. goikoetxea 00146 Irakasleen eta ikasleen ebaluazioa, oro har, positiboa izan zen, ikasgaiak onurakorragoak, modernoagoak eta landuagoak baitziren.

56. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak p. esnal 00045 Ikas/irakaskuntzaren osagaiak, berriz, ikasprozesuko aldagai nagusiak ditugu. Zenbat diren? Esaterako, Gimeno Sacristánek sei aipatzen ditu (1981), irakaskuntza orokorrean hartuta: helburuak, edukiak, komunikazio-harremanak, baliabide teknikoak, antolaketa, eta ebaluazioa.

57. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak p. esnal 00045 HEOK dokumentuak, bere aldetik, lau bereizten ditu, hizkuntz ikas/irakaskuntza kontuan izanik: helburuak, edukiak, metodologia eta ebaluazioa; mailaz maila zehaztuz, gainera, helburuak, edukiak eta ebaluazio-irizpideak.

58. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak tantak 1999 00096 Aurreko kurtsoetan gauzaturiko ikerkuntza-ekintza prozesuaren ebaluazio orokorrak manifestuan utzi zuen unitate bakoitzaren praktikaren gauzatzean ematen zen planifikazio, interbentzio eta azterketa faseen errepikapen-espiralak, balio handikoak izan zirela ingurune naturalen irakaskuntza/ikaskuntza prozesuak aztertu ahal izateko, diseinu kurrikularrean eta ikerkuntza-ekintza metodologian lan-taldea formatzeko eta gehienbat irakaskuntza eremu honetan arduraduna zen taldeko partaideen praktika hobetzeko (Munarriz (koord.) begiratu 1997).

59. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak tantak 1999 00096 Ebaluazioan bertan hobetu zitezkeen zenbait aspektu eta interesgarriak ziren zenbait gai agertu ziren, hona hemen hauetako batzuk:

60. 1991> euskara batua saiakera-liburuak genetika eta osasuna 00126 80 fentolitrotik beherako BBK duten kasuek eramaile egoera posiblearen ebaluazio bizkorra eskatzen dute, ezinbestean.

61. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eusbiziber 1999 00042 Ondoren datoz, horretarako sortua izan zen Herri Aginteak Koordinatzeko Batzordeak euskara sustatzeko aurrekontuez eta giza baliabideez eginiko ebaluazioaren emaitza nagusiak.

62. 1991> euskara batua saiakera-liburuak ospitale psikiatrikoa 00117 Horretarako, habitata hobetuz eta pertsonarik egokienak aukeratuz eta hezituz honako lanak aurrera eraman ahal ditzaten: giza eta material baliabideen koordinakuntza, talde interprofesionalen lana, erabakiak hartzea eta emaitzen ebaluazioa eta kontrola.

63. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak zutabe 1993 0003 Ama-hizkuntza: Ama-hizkuntza ikasteko/lantzeko moduak; baita hauen ebaluazioa eta prozesua eraginkorrago egiteko proposamenak.

64. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak zutabe 1993 0005 - Ikasaioen ebaluazioa.

65. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak b. urkizu 0085 Seigarren unitate hau birpasa orokorra da eta azken ebaluazioa prestatzeko balio du.

66. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak l. erriondo 0125 2.- Aurreko atalkian adierazten den aginpidea gauzatzean, Jaurlaritzak kontutan izango du ereduon hizkuntza eta ikasketa emankortasunaren guztizko ebaluazioa eta, hala badagokio, ikastetzeek, beren autonomia pedagogikoa erabiliz, aurkeztutako ekinbideena.

67. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak m. haranburu 0134 Natur-eko emaitzekin zuzenki erlazionaturik agertzen ez badira, ez da zuzenki erlazionaturik ez daudelako, zuzenki erlazionaturik egonik ere, ebaluazioak ez duelako behar bezala sakontzen haurren benetako kontzepzioetan.

68. 1991> euskara batua saiakera-liburuak erlajazioa 0140 Ebaluazioa maila desberdinetan egin dugu:

69. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eustat 1991 0023 Asistentzia mediko-sanitario, orientazio-zerbitzu, ebaluazio, etab. bezalako gaietan lankidetza usua duten enpresei egindako ordainketak hartzen ditu.

70. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1996 0032 arazoak hasten ziren hamaika urtetik aurrera, Erresuma Batuan bigarren mailako hezkuntza hasten denean, nesken errendimendua ona edo txarra izan, ez zuen axolarik, ebaluazioetan beti izaten zen gaitzespenezko adierazpenen bat.

71. 1991> euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0105 Lehen une honetarako utzi dut kanpainen ebaluazioa jorratzea.

72. 1991> euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0105 Horregatik, kanpaina burutu eta berehalako ebaluazioen emaitzak etsitzeko modukoak izan daitezke (kasu honetan, hizkuntz aldaketa neurriari begira);

73. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eima 1995 0089 Zuzenketa mekanizatua erabiliz gero galderen artxibo egokia antola daiteke, modu horretan ebaluazioa hobetu eta erabiltzaileei egoki dakieke.

74. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eima 1995 0228 Ebaluazio horren arabera bideratuko du ikasleak landuko duen materiala edo zatia.

75. 1991> euskara batua saiakera-liburuak i. iñurrieta 0195 Ebaluazioa, ikasleei problemak banan-banan aurkezteko moduan diseinatu zen, ebatzi ahala zer pentsatzen zuten deskriba zezaten.

76. 1991> euskara batua saiakera-liburuak i. iñurrieta 0195 Gainera, ebaluazio honek ez zuen neurtzen gure lehen ikerketan problemak ebazteko gaitasuntzat jotzen genuena, zeren eta hau problema idatzien ebazpenean izandako arrakastan oinarritzen baitzen, eta beharbada bai gaitasun analitikoa eta bai gaitasun intuitiboa erabiltzea eskatzen zuen.

77. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0020 Ikuspegi honetatik begiratuta, Memoria ez da egindakoaren kontaketa bat bakarrik, baizik eta baita ikasturte bakoitzean emandako urratsen ebaluazio bat ere (IHP eta IIP mailan hartutako planteamenduekin duten koherentziaren eta lortutako irabazien ebaluazioa) eta igurikapenen plataforma bat, gainera, hurrengo Urteko Plana egituratzeko eta, baita, IHP eta IIP delakoetan egin behar diren doiketak egiteko ere.

78. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0253 Askotan planteatzen zaigu baliabideen ebaluazioa egin behar izatea.

79. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0253 Jeneralean ebaluazio horrekin jakin nahi izaten da zein den aztertutako baliabideen artean efikazena.

80. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0333 (...) garapen horren espazio berriak identifikatzen eta beste batzuk birdimentsionalizatzen saiatzen ibili ondoren, orain motz geratuko ginatekeela ebaluazioa ikaslearen errendimendu akademikoaren konstatazio hutsera murriztuko bagenu.

81. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0333 KLASEKO GIROAREN EDO KLIMAREN EBALUAZIOA

82. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak haea 1998 00051 Euskadiko sistema sanitarioan herritarren partaidetza posible izan dadin, araudiz partaidetza komunitarioko kontseiluak sortuko dira, Autonomi Elkarteko eremukoak eta osasun-barruti bakoitzaren eremukoak, kontseiluek kontsulta- eta aholkularitza-ahalmenak izango dituzte, ondoko hauetan hain zuzen; sistemaren plan eta helburu orokorren formulazioan, exekuzio-emaitzen jarraipenean eta azken ebaluazioan.

83. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila batx 1994 0009 Edukinekin batera, jakintzagai bakoitzean Ebaluaziorako irizpideak adierazten dira, hauek adierazitako edukinak ikasteak ustez emango dituen emaitzak islatzen dituzte eta etaparako eta jakintzagairako helburu gisa proposatzen diren gaitasunen garapen-maila antzemateko balio dute.

84. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila batx 1994 0009 Azkenik, jakintzagai guztietan ebaluaziorako orientabide didaktiko batzuk erakusten dituen apartatu bat azaltzen da, hartutako planteamendu psikopedagogiko orokorretatik eratorritako zenbait oinarri metodologiko orokor eskaintzen dituena, hezkuntza-iharduera bakoitzeko didaktika jakinean barne hartuak izan daitezkeenak.

85. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila barnet 1993 0119 3.3.5 Ebaluazioa

86. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila barnet 1993 0151 3.4.5.3 Irakasle-monitoreen ebaluazioa

87. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila barnet 1993 0151 Gure ebaluazioa egiterakoan, beste eredu batzuetan baino zailagoa egiten zaigu aurrerapen kualitatibo eta kuantitatiboak somatzea, eta agian errazago zenbatekoaren aldetik, nolakoaren alderditik baino.

88. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila barnet 1993 0151 Gure ebaluazioan neurtzen saiatzen garena zera da:

89. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila txostena 1994 0046 Esperientzia honen ebaluazioak ikasgeletako emaitzetarako bereziko esanguratsuak diren hiru faktore daudela erakutsi du:

90. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila txostena 1994 0117 Ebaluazioarekin batera, ikastetxeek, ihardunean agertuko diren beharrei lotutako hezkuntza-arloko berrikuntzetan aurrera egin dezaten ere nahitaezkoa da.

91. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila txostena 1994 0142 - irakaslea, ebaluazioa iharduera sistematiko eta prozesukotzat planteatzeko gaitzea; ebaluazioa, ikasleen zailtasunak zehazteko eta hauek gainditzeko beharrezko iharduerak orientatzeko baliagarri izango baita.

92. 1991> euskara batua saiakera-liburuak lisp progrlengoaia 0181 Modu honetara LEHENENGO erabili ahal da FIRSTen ordez, baina ebaluazio berri bat egikaritu behar denez ( LEHENENGO eta FIRSTena ) luzeago gertatzen da ebaluazio osoa.

93. 1991> euskara batua saiakera-liburuak lisp progrlengoaia 0181 DEFUNen bidez ezinezkoa da forma berezien definizioa argumentu guztien ebaluazioa bait dakar.

94. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1995 0007 5.2. Martxoaren 9ko 47/1993 Dekretuko 11. atalean ohartemandakoaren arabera, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 1994ko urtarrilaren 10eko Aginduaren I. eraskinean (26ko EHAA) ezarritakoa izango da proba horien ebaluaziorako irizpide orokorra.

95. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1995 0011 - Gaiaren edo unitate didaktikoaren helburuak, edukinen sekuentziazioa, eta metodologia eta ebaluaziozko ihardunbideak azaltzea.

96. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1995 0012 - Gaiaren edo unitate didaktikoaren helburuak, edukinen sekuentziazioa, eta metodologia eta ebaluaziozko ihardunbideak azaltzea.

97. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1995 0017 f) Ebaluazioa: erabiliko diren erizpide, teknika eta tresnak, eta indartze- eta berreskuratze-ekintzen aurrikuspena.

98. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1995 0017 1993ko maiatzaren 5eko Agindua, haur-hezkuntzako ebaluazioa arautzen duena (1993ko ekainaren 1eko EHAA).

99. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1995 0017 1993ko maiatzaren 5eko Agindua, lehen hezkuntzako ebaluazioa arautzen duena (1993ko ekainaren 1eko EHAA).

100. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... ibiltzen 1997 0010 Hau idazten duena ebaluazioaren mundutik dator, eta era berean gogorarazten dizue gezur haundiak eta estatistikak esistitzen direla.

101. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... ibiltzen 1997 0010 Uste dut ebaluazioa oso positiboa dela... bere neurrian neurtzen den heinean behintzat.

102. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... ibiltzen 1997 0010 - ebaluazioa, informazioa jaso eta egiaztatzeko da.

103. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... unescoalb 1992 0017 Ebaluazio horiek bistaratu zuten ekonomilarien ikuspegien artean adostasun harrigarri bat zegoela.

103 emaitza

Datu-estatistikoak: