XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1900-1939 bizkaiera literatur prosa jesusen 0173 ¿Ikusi eteeban Judasek Fariseoen atzean deabrua?.

2. 1900-1939 bizkaiera literatur prosa jesusen 0173 ¿Baeteekian, Fariseoen eskuetan Jesus itxita, deabruaren eskuetan itxiko ebanik?.

3. 1900-1939 gipuzkera literatur prosa ol ib 0074 26 Parisaitarr itsu ori! Ontzi ta azpillen barrnekoa lenen garbi ezazu, azalekoa garbitu dedin.

4. 1900-1939 gipuzkera literatur prosa ol ib 0074 27 Zuen zori txarra, idazlari ta parisaitarr azalutsok! azaletik ederr gizonei ageri ta barnetik illen ezurrez ta edolako satsez beterik dauden illobi zurituen antzekoak zerate-ta.

5. 1900-1939 gipuzkera literatur prosa ol ib 0074 29 Zuen zori txarra, idazlari ta parisaitarr azalutsok! igarrleen illobiak eraiki ta zindo ziranen oroitalluak apaintzen dituzute, ba, 30 ta darasazute: gure arbasoen aldian bizi izan ba'giña, ez gentozkieke igarrleen odolketarako lagun.

6. 1900-1939 gipuzkera literatur prosa ol ib 0222 Parisaitarra ta zergaria.

7. 1900-1939 gipuzkera literatur prosa ol ib 0222 9 Berak zintzo ta besteak ezer ez diralakoan arro arro dabiltzan batzuentzat alegi au esan zun: 10 Yauretxera otoi egiten gizon bi igo ziran; bata parisaitarr, bestea zergari.

8. 1900-1939 gipuzkera literatur prosa ol ib 0222 11 Parisaitarrak, otoyaldian zutik, onela zion bere baitan: Ene Yainkoa, eskerr dagizut, beste gizonak edo orrako zergari ori bezela, lapurr, oker ta ezkontza-nasle ez naizalako.

9. 1900-1939 gipuzkera literatur prosa ejercicio santuac 0367 Beste iñori baño poz-eracutsi andiagóac eguiñaz beregana artu eta laztantzen ditu aurrac: persona gaitz-gabe eta pobrechuac nayen eta maiteen ditu; becatariac biguñ eta ondo artzen ditu, fariseoac dioten guciari izpiric beguiratu gabe; eta onen aguiria emacume Samariatarrac, Zagucoc, Madalenac, Mateoc, andre adulteroac, gorputz-animetaco gaitzetatic mirariz sendatu, eta demonioaren escupetic atera cituen beste ascoc eman dute.

10. 1900-1939 gipuzkera saiakera-liburuak inza azalp 0065 Jesus'ek bere gain artu nai zittuan min oiek eta eriotza gertu edo prestatu ta eman zizkioten Judas Bialdu edo Apostolu zikoitzak eta Juduen Buruak, Eskribak, Fariseoak eta Apaizak.

11. 1900-1939 sailkatu gabeak egunkariak el día 1932 0001 Udala (Ayuntamentua) dana juan ezdalako badira zerbait esanak, bañan jakin zazute Udala ez dagola txadoneko jaitara bazkun juaterik, Gipuzkoako Aldunak galerazia dagolako, ta arren esaten dizutet, txadonera ezgaitezala juan, zein juaten dan ta zein juaten ez dan ikustera, ta iñoren egintzak maxiatutzera, ori Fariseuen egitekua data.

12. 1940-1968 bizkaiera liturgia emeza 0175 Pariseotarrak esan eutsen: Zuk zeutzaz egiten dozu autor; zure autor orrek ez dau indarrik.

13. 1940-1968 bizkaiera literatur prosa abeletxe gazig 0088 Mero eritxonari barriz, Fariseo bat gizondu edo iduritu bear ebala agindu eutsen.

14. 1940-1968 bizkaiera literatur prosa abeletxe gazig 0088 (Balmaseda'n, soldau erromatarrei Fariseo izena emoten deutse).

15. 1940-1968 bizkaiera literatur prosa abeletxe gazig 0088 Fariseoak gozak ala ez gozak!.

16. 1940-1968 bizkaiera literatur prosa ker barri ona 0114 Pariseotarrak, ostera, iñoen: Txerrenburu dalako jaurtiten dauz txerrenak.

17. 1940-1968 bizkaiera literatur prosa ker barri ona 0250 Orduan, pariseotarrak joan eta alkarregaz itundu ziran Jesus izketan arrapatu ondoren, agintarien eta jaurlarien eskuetan jarteko.

18. 1940-1968 bizkaiera literatur prosa ker barri ona 0250 Baiña Jesus'ek, arein gaiztakeria ta maltzurkeria ezaguturik, esan eutsen: Zer dala-ta zirikatzen nozue, azalutsok? Ekarri egidazue txanpon bat, ikusteko txanpona ekartzen dau, erantzuna arengan indartzeko, arrisku aundiko erantzuna: baiezkoa esan ezkero, judar erri osoa aurka jarriko litzakeo; ezezkoa esan ba'dagi, barriz, erromatar agintariak eskua ezarriko dautsoe... orrela iñoen pariseotar areik.

19. 1940-1968 bizkaiera saiakera-liburuak f. zenarruzabeitia 0309 Apaiz nagusiak ta farisaitarrak batez be artega....

20. 1940-1968 gipuzkera liturgia amundarain 0009 Pariseu maltzurrak ezin ikusi zuten Jesus pekatariekin alkartzen.

21. 1940-1968 gipuzkera liturgia amundarain 0012 Ez digu zuzentasun osoa eskatzen, badakillako ez gerala iritxiko ortara; bañan, bildur izan gaitezen gure zuzentasuna pariseuena baño aundiagoa ez bada.

22. 1940-1968 gipuzkera liturgia or mb 0096 Beiñola, Jesusek pariseueri au esan zien: Ni naiz artzai ona.

23. 1940-1968 gipuzkera literatur prosa a. oyarzabal 0086 Zer? Ez al-dira aitu oraindik, Jesukristo'k ain zorrotz zigortu zituan onitxureko parieseotarrak?

24. 1940-1968 gipuzkera saiakera-liburuak b. larraul 0040 Jaunak Margaritari esan zion: Nik Simon fariseoaren, etxean pekatuak barkatu nizkion au, ikusten dezu zein zoragarri dagoan?.

25. 1940-1968 lapurtera-nafarrera saiakera-liburuak katixima 1940 0145 Farisauaren eta Publikanoaren parabola (San Luk: 18n kap.).

26. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak j.c. alonso 0011 - Erresistentzia pasiboa: bizirik iraun eta bazterturik bizitzen saiatzen dira: farisearrak eta herri xehea.

27. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak j.c. alonso 0059 Agertu zitzaizkion Jesusi farisearrak, eta eztabaidan hasi ziren.

28. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak j.c. alonso 0095 - Farisear eta herodiarrekin.

29. 1969-1990 euskara batua literatur prosa m. legasse 0026 1) Orduan farisauak etorri ziren, Euskal Herriko mendien oihartzun guztiei oihuka: 2) Euskara, horren hizkuntza zahar eta hauskorra, hobe genuke museo batetan ixtea, bitrina baten barruan iraun lezan, 3) holan, hizkuntzak baltsamoz momifikatzen dituzten espezialistek gidaturiko bisitetan, ikusten ahalko zuten gure ondorengoek.

30. 1969-1990 euskara batua literatur prosa m. legasse 0026 4) Eta ere bai esaten zuten farisauek: Gainera, Erromatik etorritako mintzaira latinizatuak gure foru eta batzarreetan sartu ditugun bezelaxe, frantsesa eta espainola erabili behar dira eguneroko bizitzan.

31. 1969-1990 euskara batua literatur prosa m. legasse 0070 1) Aldi hartan, abertzale asko bildu zen leku bazter batetan, frantses-espainol polizia, txibato eta farisauen begietatik urrun.

32. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak uzei 0446 Saduzearrak
Judutar * sekta erlijiozko-politikoa, farisearren aurkakoa, eta Jesukristoren garaian Jerusalenen eta bereziki bertako jauretxean garrantzi aparteko zuena.

33. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak uzei 0446 Politikaren aldetik, erromatar agintariekin konpondu-zaleak ziren; gizarte-mailan, aberatsek eta aristokratek osotzen zuten gehienbat sekta; erlijio-alorrean, kontserbakorrak ziren, Moiseren * legeari bere horretan zorrozki atxekirik, eta * farisearren adierazpenak baztertuz.

34. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j.j. uranga 0121 Fariseoen, Qumrampacirc;n-en, Bataiatzailearen taldeek otoitz propio bat zuten talde-komuniogile.

35. 1969-1990 gipuzkera ikasliburuak kristau-ikasbidea/4 0090 Ezkontzea, Jaungoikoaren aurrean ausi-eziña dala, dio Jesus`ek: Aldi artan: Farisaitarrak etorri zitzaizkion Jesus`i; eta zer ateraziko, onela galde egin zioten: - Zillegi al da, nor-bere emaztea edozergatik uztea?.

36. 1991> bizkaiera literatur prosa akes 0159 Ortik datorkie besteen aurrean arimari dagokiozan gauzez itz egin gura buru gitxikoa eta askotan bape burubakoa, eta, iñoz, eurak ikasi baiño besteai irakatsi naiago dabela; eta besteetan eurak gura leukien besteko gogo berorik ikusten eztabenean, euren biotzetan txartxat joten dabez; eta ori iñoz berbaz bere agertuko dabe, orretan arako farisearraren antzekoak dirala, bere gauza onak gaitik Jainkoari eskerrak emoten eutsozan eta zergalaria ezereztzat eukanaren antzekoak (Lk 18,11-12).

37. 1991> bizkaiera saiakera-liburuak f. beobide 0348 Beste aldean, pariseoak, bekoki illunaz, barruak erreta, mormorka utsean, Jesusek pekatari ta publikano galduok onartu ta eurekaz jaten ebalako.

38. 1991> euskara batua ikasliburuak e. agirre 0053 Fariseu eta zergalaria

39. 1991> euskara batua ikasliburuak e. agirre 0053 Bata fariseua eta bestea zergalaria.

40. 1991> euskara batua ikasliburuak e. agirre 0053 4. Fariseua belauniko jarri eta otoitz egiten hasi zen, honela: Jauna, eskerrak eman nahi dizkizut besteak ez bezalakoa naizelako: lapurra, zuzen kontrakoa, adulteroa ...

41. 1991> euskara batua liturgia ibe2 00050 Lege-irakasle eta farisauak ezaugarri miresgarri baten eske (Mk 8,11-12; Lk 11,29-32)

42. 1991> euskara batua liturgia ibe2 00050 38 Orduan lege-irakasle eta farisau batzu Jesusi erraiten hasi zitzaizkion: Irakasle jauna, zureganik mirakuluzko seinale bat ikusi nahi ginuke.

43. 1991> euskara batua saiakera-liburuak erlijioak munduan 00096 - Lehenik lege idatzia daukagu; eta ahozko legea, Moisesi adierazi zitzaionetik, belaunaldiz belaunaldi transmititzen joan dena. Farisearrek onartua, saduzearrek zalantzan ipintzen zuten.

44. 1991> euskara batua saiakera-liburuak vill 00011 Juduen artean idazkari, fariseo, saduzeo eta ikasienak ziruditenak erabaki zuten preso hartu behar zela gizon hori Jesus, alegia baina isilean eta jendeak jakin gabe jende hori bere alde jar ez zedin.

45. 1991> euskara batua saiakera-liburuak vill 00086 Hala erabaki zen, bada, Jesusi gurutzeko heriotzaren pena ematea, bere izen ona betiko gal zezan. Eta han zeuden apaiz, saduzeo, fariseo eta abarrek hala egin zuten.

46. 1991> gipuzkera bertsoak amabbiz 00131 Gure Jaun Kristo pasatutzen zan
lur apainduan gaiñean,
egun aietan Jesus iltzeko
billatzen zebiltzanean.
Apaizak eta fariseotarrak
iltzea nai zuenean,
Jaunak biotzak argitu zitun
aitortzeko indarrean.

47. 1991> gipuzkera bertsoak amabbiz 00171 Beste bi lapur jarri zituen
gurutzetuta iltzeko;
Jesus, gaiztona bazan bezela,
erdian ezagutzeko.
Apaizak eta fariseotarrak
Jauna burlaz betetzeko,
arriak eta autsa tiraka
jardun ziran supritzeko.

48. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0017 Fariseuen judu-erlijioa berriro indar-berritzen asia zen, Jerusalen-go jauretxea iraulia izan ondoren (70).

49. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0017 Garai artako kristauak kezkatzen asiak omen ziren fariseuen indar-berritzea ikusiz.

50. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0092 fariseuek gogor aurpegi eman diote Jesusi (12,1-45).

51. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0092 Fariseuek eta juduen erlijio-buruzagiek ez zuten orrelako Mesias-ik nai.

52. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0317 Ezkontzari buruzko irakaspenean, iru zati bereizten ditu Markos-ek: nun gertatu den (1); fariseuen eztabaida (2-9),eta ikasleei bakarrean emandako irakaspena (10-12).

53. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0317 Fariseuen maltzurkeriari erantzunez (2), Jesusek ezkontzaren bikaintasuna goraipatzen du.

54. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0317 2 Fariseu batzuk urbildu zitzaizkion, eta onela galdetu zioten tentatuz: Zillegi al zaio gizonari bere emaztea uztea?

55. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0692 Ondoren ageri den fariseuen gogorkeria ere, illunak argiaren aurka ari duen burruka da (9,13-34).

56. 1991> gipuzkera saiakera-liburuak a. apaolaza 0692 Lau jende-mota aipatzen ditu: itsuaren auzokoak (8-12), fariseuak (24-34), itsuaren gurasoak (18-23) eta sendatua izan den itsua (35-38).

57. 1991> sailkatu gabeak egunkariak a. apaolaza 00085 GUTXITAN bezala, zorrotz mintzo da Jesus gaurko Berrionean: idazlarien eta fariseuen jokaera makurra salatzen du, itxurakeria baitipat.

58. 1991> sailkatu gabeak egunkariak a. apaolaza 00085 Baiña gure bizitean Jesusen Berriona egi biurtzen ez badugu, naizta itxura ederrak egin, Jesusek salatzen dituen fariseuen antzekoak gera: illobi zurituak, eta ez dugu Jesusen egiazko Berriona adierazten.

59. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... vill 0004 Jesus ere erlijioaren aldeko bai, noski, baina iritzietan ez zetorren beti bat fariseoekin.

60. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... vill 0005 Guzti horrengatik atxikimendu handia lortu zuen askorengandik, baina etsaiak ere bazituen: fariseo, saduzeo etab.

60 emaitza

Datu-estatistikoak: