XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak biztanleria 1987 0015 METODOLOGIA

2. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak kontuekon 1983 0013 Metodologia zehatz hau, europar mendebaldeko herriei dagokienez behintzat, S.E.C.ean (2) Kontu Ekonomiko Integratuen Sistema Europarra. EUROSTATek 1979an, bigarren argitalpena kaleratu du frantses eta ingelesezko bertsioetan definitua dago, eta honako hauxe izango litzateke bere egitura orokorra:

3. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezksaila 1984 0015 2. Goi zikloaren erreformarako planak, O.H.O.ko azken ziklo honetarako egokienak diren programazioak, metodologiak eta ebaluapen sistemak lantzea dakar berekin.

4. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezksaila 1984 0015 5. Irakasleen hobekuntza eta birziklatze-lanerako programa ezberdinak, eskolan ezinbestezko inzidentzia izan behar duten gai, metodologia eta teknologia guztietarako: euskara, inguruaren ezagupena, esperimentazio eta lan-teknika metodologiak, teknologiak, direla ikusentzunezkoak zein informatikoak.

5. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezksaila 1984 0015 6. Eskualde mailako Hezkuntz Zerbitzu lagungarriak martxan jarri dira, kasu bakoitzean gai eta metodologiarik zailenak edo Euskal Autonomi Elkarteko ikastetxeetan tradizio txikienekoak ezarri, sendotu eta esperimentatu ahal izateko, eskualdeko beste zenbait hezkuntz arazok eska dezaten laguntza teknikoa eskaintzeaz gain.

6. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezksaila 1984 0015 6 A.B.T. (Aholku eta Baliabidetegi) sortu dira, 3 Bizkaian, 2 Gipuzkoan eta 1 Araban, horiek ardura espezifikoa izango dute euskara edo euskarazko irakaskuntzarekin, zailtasun bereziak dituzten aurrekin, eta, tematika, metodologia eta teknologiei dagokienean, irakasleen gaurkotzearekin.

7. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezksaila 1984 0019 Zentzu honetan hiru hauek azpimarra daitezke: 1. Metodologiak gaurkotzen ahalegintzen diren esperientzia partzialak martxan jarri, disziplinartekotasuna bultzatu eta programak benetako beharrei egokitu.

8. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak oinlegbizk 1990 0339 GEHIGARRIZKO LEHENENGO XEDAPENA Zerga-sisteman sartutako edo ekonomiak edo salbuespenezko beste zirkunstantziaren batek ekar ditzakeen aldaketak direla eta, banaketa bertikal modeluan eta/edo banaketa horizontalaren koefizienteetan funtsezko aldaketak sartu beharra gerta dadinean, Finantza Publikoetarako Euskal Batzordeak, metodologia eta kalkulu mailako aldaketei buruzko proposamenak egin ahal izango ditu.

9. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak m. navarro 00014 Ez gara, ordea, artikulu honetan bidezko kupoa kalkulatzeko erabilitako metodologia arakatzen eta azaltzen hasiko, beste gauzaren artean, orain Gernikako Estatutuarekin, kupoa kalkulatzeko modua aldatuko baita (19).

10. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak k. navarro 00044 Glosematika teoriaren sustrai nagusiak oinarri bikoitza du: Saussureren teoria alde batetik hobeto esan, teoriaren zati bat, formalena hain zuzen: Heeschenek Saussure depsikologizatua dela dio; teoria hau muturreraino eraman zuen, inoiz ezagutu ez den bezalako sakontasun eta zehaztasunez; eta bestalde, eta bereziki metodologiari dagokionean eta metodologia arazoak lehen mailan jartzen ditu Glosematikak Vienako taldearen neopositibismoa.

11. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak elhuyar 00113 Kapitulu honetan bertan, hurrengo atalean metodologia agertuko da.

12. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak elhuyar 00113 5.4.- METODOLOGIA

13. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak k. sarasola 0088 EBAZPENA Enuntziatu honetarako algoritmoa asmatzeko, beheranzko eraikuntza izeneko metodologia erabiliko dugu.

14. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak k. sarasola 0088 Problema batetan erabili behar diren datuak asko edo anizkunak (egituratuak) badira, edo deskribatu behar diren tratamenduak zailak badira, egokia izaten da beheranzko eraikuntza deritzon metodologiaz baliatzea.

15. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak k. igea 0007 Experientzia Arloko iharduera oso garrantzitsu bezala, eta prestakuntza eta metodologia egokiez, IRTEERAK indartu behar dira.

16. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak hizkuntza/oho 0005 METODOLOGIA.

17. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak hizkuntza/oho 0005 Hau dela eta guk proposatzen dugun metodologian mintzamenak du lehentasuna.

18. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak m. kaltzakorta 0003 Euskarazko ikastordu barruan, metodologia honi eskaini behar zaion denborari txanda deituz, honelako ordutegia proposatuko nuke ikasgai bakoitza lantzeko: 1. aroa --- 4 txandatan goizez bi arratsaldez bi 2. aroa --- 2 txandatan.

19. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak seie 0012 Ezinbestelako tresnatzat jotzen dugu metodologia hau behar bezala garatzeko.

20. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak seie 0015 Metodologia honen arrakastaren mesederako, ez da ikaslearen liburusketako ariketa hutsetara mugatzea komeni; nondik eta ariketok, gehienbat ariketa terminalak direnez, aurre-prozedura kolektibo bat beharrezkoa bait dute.

21. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak seie 0015 Laburki esanda, arrakastarako metodologia da, azken batez, geuk gura dugun irakasleak lortu beharko lukeena.

22. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak saioka/8 0182 Hasierako oharra: Beste gaiekin konparatuz, gai honetan darabilgun metodologia, oso desberdina da, hain zuzen ere, gaiak berak behartzen baikaitu horretara.

23. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. barrenetxea 0142 Aipakizun dugun liburu honetan ihardunaldi batzutan bildutako LSPko irakasleek xede berezietarako hizkuntz irakaskuntzaren programari, metodologiari, ikasle-motibazioari eta alderdi pedagogiko eta antolamenduzkoei buruz landu zituzten hamabi lanen aurkezpena egiten da.

24. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. barrenetxea 0142 Elkarte honen helburu nagusia xede berezietarako ingelesaren irakaskuntzarako metodologien garapena da eta Alemanian egiten dute lana.

25. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. barrenetxea 0142 Lan hauetan LSPko testuinguruko ikastaroetarako irakaskuntz materialak, programen helburuak, metodologiak etab., aztertzen dira.

26. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. barrenetxea 0143 LSPko irakasleak behartuak daude beren metodologia eta materialgintzaren ikasleen behar espezifikoak oso kontutan hartzera eta agian hau LSPak hizkuntzen irakaskuntza jeneral edo ez-berezituari egin diezaiokeen ekarpenik nagusiena: metodologiak ikasleen beharren arabera eraiki behar dira eta ikasleak, linguistikoki zeharo definituak izango diren ataletan murgildu behar dira ikastaroan.

27. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak zabal 1976 0043 Gaiarengatik eta areago metodologiarengatik, esan genezake ekonomian aritzen diren ikasleei zuzenduta dagoela, bereziki.

28. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. zabaleta 0053 Horregatik testu laburra bilatu nahi izan nuen lehendabizi, eta Usurbill-ko erriyaren ordenanzak tamaina egokia izan zitekeen metodologia finkatzeko saiogune izateko: (...).

29. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak p. esnal 0161 Irakasle batek baino gehiagok hasi zuen bere saioa hormirudiaren metodologia erabiliko zuela esanez.

30. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak p. esnal 0161 Epaimahaiak, jakina, ez zuen inolako aurreritzirik ez hormirudiaren metodologiari, ez arbelaren metodologiari, ez beste edozein metodologiari buruz.

31. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak p. esnal 0161 Eta edozein horren lekuan irakaskuntzan erabiltzen den edozein tresna eta bitartekoren izena jar liteke, nahiz eta gehiegikeria iruditu tresna baten erabilera metodologiaren kategoriara jaso eta tresna bat metodologia izenez bataiatzea.

32. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak p. esnal 0161 Hormirudiaren metodologia aipatu ondoren, irakasle batzuk hormirudia atera zuten (ez normalean ikasgeletan erabiltzen dena, folio-tamainakoa baizik; ez bait zen erosoa gertatzen bilduma osoa azterketa-tokira eramatea) eta hango egoeran oinarrituta galderak egiten hasi ziren.

33. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak p. esnal 0161 Baina eklektizismoak, hizkuntzen irakaskuntzaren metodologian behintzat, ez du definizio eta konpromezu ezarekin zerikusirik; erabat bestela baizik, Andragogiarekin bat dator, korronte didaktiko aurrerakoienen ildotik: .

34. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. larrarte 0221 Lan hau egitekoan jarrai natzaion metodologiaz zerbait esan beharrez, bi sail desberdinetan banatu ditudala esan beharko dizut, irakurle.

35. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak i. urbieta 0011 Orain artean, gure inguruan behintzat, ez da beste metodologiarik argitaratu, eta ESKOLAURREKO MUSIKA HEZKUNTZARI dagokionez, bidezkoa iruditu zaigu XIXUPIKA delakoari eskaintzea gure saioen gidaritza, zeren eta, liburuak argitaratu ez ezik, handik eta hemendik ibiliak garenez ikastaroak moldatuz eta ikastaroak emanaz, ESKOLAURRE inguruan nabarmendu zaizkigun eskakizunei nolabaiteko erantzun bat emateko une honetan bakar bakarrik XIXUPIKA liburu eta disketan aurkitu ahal izan ditugu beharrezkoak genituen baliabideak eta esperientziak.

36. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak b. urkizu 0059 Bada gaurregun hizkuntz irakaskuntzako metodologian joera asko zabaldutako bat: ikasleari ahalik eta partaidetzarik handiena ematekoa alegia, hasieran egoera kontrolatuetan ikasi den xede-hizkuntza gero eta gehiago erabil dezaten gutxiago kontrolatutako egoeretan.

37. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak b. urkizu 0064 Artikulu honetan azaldutako printzipioei jarraiki moldatutako metodologiak, irakaskuntza bakoiztuarekin batera, irakaskuntza induktiboa sustatuko du, egintza kontrolatuetatik kontrolik gabeko egoeretara pasatuz.

38. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak jakin 1981 0080 Inguratzen gaituen egoera diglosikoak nabarmenago jartzen du metodologia sistematizatu beharra: ikasgelatik at inolako euskara-girorik ez dagoenez, ikasgelan egoera bereziak sortu beharko.

39. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak jakin 1981 0080 Hau izan daiteke metodologian eman daitekeen urratsik garrantzizkoena: euskararen adierazkortasuna sumatu behar du haurrak.

40. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak jakin 1981 0080 Hortik metodologiaren ekintzazkotasuna: euskararen edukinak programatzen badira, ekintza-unetan erabiltzeko egiten bait da hori hain zuzen ere.

41. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lasa 0024 Kritiku profesionala ez naizenez gero, askatasun guztia gorde nahi izan dut saiakera antolatzen: irakurleak ez du hemen aurkituko, ez metodologiarik, ez-eta azken urteotako Hegoameriketako literaturaren kondaira taxuzkorik.

42. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak e. kortadi 0144 Bitarte horretan, asti libreak eta Alexander Cirici Pellicer irakasleak emandako Metodologia irakatsaldiak, urte askoren buruan bildurik nuen materiala ordenatzen lagundu didate, eta irakurleari sintesia bezala eskaini ahal izateko antolatzen.

43. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hezksaila 1982 0086 2. Baitare, azpimarratu behar da, planteatutako helburuak erdiesteko metodologia egoki batek duen garrantzia.

44. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hezksaila 1982 0086 a) Sarritan, jakintza asko emateko kezka larriak metodologia pasibo bat hartzea behartzen du derrigorrez ez bait dago denborarik gauza gehiagotarako.

45. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hezksaila 1985 0178 Metodologia hau aplikatuz, orientabide hauek izugarri errazten dira, nahiz eta hasiera batetan gehiegizkoak iruditu oso programa luzea edukitzeagatik.

46. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. bakaikoa 0014 Klase azterketa egiten dugunean, egintzako harremanak aztertzen saiatzen gara; bestela, Marxek esaten duen bezala, ez gara metodologia materialista bat erabiltzen ari.

47. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak gte eek i 0010 Hauxe da metodologia honi egiten zaion salaketarik haundiena: maiz lanaren literatasuna bazterrean utzi eta idazlearen bizitzaren soziologian estekatzen dela, batez ere haren ideologiari neurriz gaineko pisua ematen zaiolarik.

48. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak programazioa 1984 0039 2.2. KOMUNIKAZIOZKO JOKABIDEA: BIGARREN HIZKUNTZEN IRAKASKUNTZARAKO GAUR-GAURKO JOERA
The communicative approach ez da metodologia berri bat, zera baizik: hizkuntzen irakaskuntzan gaurregun gidari azaltzen den filosofia orokorra.

49. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak programazioa 1984 0051 Izan ere, boskarrenaren tokia hartzen duena, lehen ikusi dugunez (1) Ikus lehenengo Bigarren hizkuntzaren irakaskuntzaren metodologia lana, metodo bat ez, baina joera bat baita.

50. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0081 Bestalde, gizabanako eta hezkuntzaren hartzaile den neurrian, hezigaiak eduki desberdin askotako informazio profesionala (linguistikaren, ikaskuntz filosofiaren, psikologia sozialaren emaitzak) jasotzeko eta hizkuntz irakaskuntzaren esparruan metodologia desberdinetan jantzia egoteko eskubidea du.

51. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0165 Eta baldintza horiek oso-osorik ematen ez direnez, esan daiteke projektu piloto horren metodologia lan monografikoetarantz zuzendua dagoela.

52. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0165 Metodologia horretan oinarriturik, 1979-80 ikasturtean lan bat egin zuten irakasleek, gai hartuz Ontzikiak kontsumitzailearen ikuspegitik begiratuta.

53. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0010 Bai, hala ta guztiz ere nahiz eta guztiz onartu gure ikasleek ikasten ikasi behar dutela beharrezkoa da irakasle bezala, harreman moduak, metodologiarik egokiena, irakasten ditugun edukien baliagarritasuna etab. kontutan hartzea.

54. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0018 b) METODOLOGIA DIDAKTIKOA.

55. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0018 Azalpen-Errepikatze-Memorizatze soilean oinarritzen den metodologia da onena ikasle pasibo eta desmotibatuak sortzeko.

56. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0018 Metodologia eraginkorra izan behar duela esatea topikoa da jadanik.

57. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0018 Metodologia eraginkorrak honako bereizitasunak ditu:
- Ikaslearen interesik sakonenetik abiatzea: Ikasten ari den gaiari buruzko galderak egiteko eta erantzunak aurkitzeko posibilitatea erraztu.

58. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0200 3.2. Ikasleekin lan egiteko metodologia.

59. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0368 Metodologia.

60. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0412 Metodologia:
Lanerako taldea antolatuko da.

61. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j. erzibengoa 0036 Horretan bait dago metodologiaren jokabide ezberdina.

62. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lehenzikloesper 1987 0007 AURKEZPENA Gaitasunkako Ikasketa Sistema (G.I.S.)- Programaketa eta ebaluaketa liburuaren Aurkezpenean iragartzen zenez aipatutako GISa osatzen duten ahalmenei dagozkien metodologiak argitaratzeari ekiten zaio oraingo honetan.

63. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lehenzikloesper 1987 0007 Beste hitz batzutan, aktibitateak edukinen arabera birrantolatzeak metodologia aktiboa aplikatzea suposatzen du, baina GIS metodologiaz hemen planteiatu dugunaren aldean zeharo ezberdina.

64. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.a. arana m. 0455 Iparragirreren biografia osotzeko kronologiazko bidea jarraitu beharrean, beste metodologia bat asmatu zen duela zortzi urte liburuaren egituraz arduratu ginenean, hots, Euskal Herriekin bertsolari honek zeuzkan loturak aztertzea, eremu zabal horretan bazeuden egonaldi eta ekintzak eta.

65. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. zulaika 0115 Azurmendiren metodologiaren ardatza hau izan da: euskeraz idatzitako testu literario, eta bertso, errefrau, eta ipuin bildumak arakatu.

66. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak peillen 0417 2. Metodologia hamar orrialdetan, lehenik. Iturriak.

67. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak peillen 0418 3. Metodologiaren bi erakuspen gisa Bi kasu bereizi ikertzen ditut zailtasunen erakusteko: XVIII. mendeko astolasterretan diren mailegu hitz bereziak.

68. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak m. lopez 0079 Kontua da kritika-mota horrek sarreran aipaturiko eskoletatiko baten edo bestearen ikuspuntutik jokatzen duela, eta ikuspuntu horiek berekin daramatzaten helburu eta metodologiak direla hemen jokoan jartzen direnak.

69. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak m. lopez 0079 Ondo dago, bai, erabilitako metodologia argitzea, baina emandako pauso guztiak papereratzearen balioa dudazkoagoa da.

70. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j.k. arbilla 0325 2. METODOLOGIAREN DESKRIBAPENA Lanaren abiapuntua 64 testu jasotzea izan da.

71. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0085 Nahiz azken honen induktibismoa kritikatu eta faltsazionismoa gaindituz aurrerakada handia lortu zientziaren metodologian, Lakathosek beste zenbait pauso emango ditu Popper-en teoriaren akatsak gainditzeko asmoz.

72. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0087 Beraz, zientziaren historiarekin bat etortzeko, oraindik ere zenbait arazo konpondu beharra dago metodologia aldetik.

73. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0087 Metodologia honek zientziaren eraikitze razionala egiten du.

74. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0087 3. IKERKETA ZIENTIFIKOAREN PROGRAMAKETAK Ikerketa zientifikoen programaketak historia zientifikoan eman den aurrerapen razionalaren azalpen razionala egiten saiatzen den metodologia dugu.

75. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0089 Alde batetik filosofiak metodologiak ematen ditu hauek ezagutza objetiboaren hazkuntzaren azalpen razional bat egiteko aukera eskainiz.

76. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0089 Metodologiak berriz zientziaren historiaren bitartez ebalua daitezke.

77. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0089 Hauek arazo ezberdinak izango dituzte arduratzat metodologia ezberdinetan.

78. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m.e. laboa 0089 Metodologia kanpotiarrek (esternalistak) porrot egiten dute faktore psikologikoetan oinarritzen bait dira arazo garrantzitsuak baztertuz.

79. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. diaz de lezana 0155 Esan bezala, terminologia teoria eta praktika da, eta biak, bai teoria orokorra bai metodologia, leku askotan dira ezagunak.

80. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. diaz de lezana 0163 Horrela, elkarlanean, bateratutako erizpideak ezarriz, metodologia bera erabiliz, eta elkarrekin konektaturik egongo diren terminologia-bankuak eginez, bidezkoa litzateke informazioa trukatzea.

81. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. diaz de lezana 0163 Eta terminologia-teoria eta metodologia ezagutu behar dira ezertan hasi aurretik.

82. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. biteri 0001 A. 2. Metodologia / Inteligentziaren eraikuntza haur bakoitzak egin behar du bere inguruan dauden objetoak, egoera ezberdinetan obserbatuz, aztertuz eta erlazionatuz.

83. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. biteri 0001 Beraz, gure metodologia eskolaurreko mundua akzioz betetzea izango litzateke, lehen aipaturiko eskema progresiboki sartzen joango gara, antolatzen ditugun aktibitateen araberan.

84. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak industri kontuak 1985 0013 Horregatik bada, oinarri-urtea, momenturik aproposena izaten da erizpide berriak, informazio berria, sartzeko eta denboran herrestatutako erroreak konpontzeko, eta berebat metodologia oro har hobetzeko.

85. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak industri kontuak 1985 0021 1.1. LIBURUAREN EDUKINA Funtsezko lau parte bereizten dira liburu honetan: metodologia, establezimenduen eta industri enpleguaren egitura, industriaren emaitza ekonomikoak erreferentziako urtean eta makromagnitude nagusienen eboluzioa denboran, serie homogenotan emanda.

86. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak industri kontuak 1985 0025 Ikuskari modura, metodologiari dagokion partearen azkenan, erabilitako eredu baten faksimila eta berari dagokion Eranskina sartzen dira.

87. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumproi 1990 0005 Ahalegin haien ondorio izan dira, honako metodologia hauek: Urratsak zaindu, Tailerrak eta, azkenik, Proiektuak.

88. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak nafarizendegia 0011 2. METODOLOGIA Leku-izen bakoitzaren azterketarako bi motatako dokumentazioa bildu zen: idatzizkoa, inprimatua zein inprimatugabea (bibliografia eta artxibategiak), eta inkesta bidez lorturiko ahozkoa.

89. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. erkoreka 0015 Ez da nere asmoa metodologi, eskola edo eduki desberdinak aztertzea eta jorratzea.

90. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. erkoreka 0015 Harrezkero ikerketa bide berriak eta metodologia desberdinak zabaldu dira.

91. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak sinonimoen hiztegia 0009 b) Bigarren aldaketa larria, hitz eratorrietan, metodologiari zegokiona zen.

92. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak fisikaren historia 0262 Bukatzeko, esan dezagun Kuhn-ekin batera, teoria zaharra normalean ezin onar daitekeela zuzenean teoria berriaren kasu partikulartzat, sarri teoria berria onartzeko zaharra baztertu behar izaten bait da, tresna numerikoaz, metodologiaz eta filosofiaz.

93. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak elhuyar 0171 Hein batean hautespenagatik eta bestean distortsioagatik, aurreko garaiko zientzilariak inplizituki arazo finkoen multzo berean eta iraultza berriak teorian eta metodologia zientifikoan arau finkoen multzo berarekin lan egin izan balute bezala aurkeztu dira.

94. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak bao 1990 0001 - Metodologia orokorra.

95. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak m. ugalde 0001 EUSKARAREN irakaskuntzan eginiko lanak ez du nahi hainbateko emaitzarik eman, euskalduntze prozesoa nekeza eta zaila da, bertan sartutako orduek ez dute nahi hainbateko aurrerakadarik erakusten, irakaskuntza bera, metodologiak, motibazioaren eragina, iraupena, erabilpena bera, azterkizun dira.

96. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak m. ugalde 0001 Azken urteotan gorakada nabarmena eman da, euskararen irakaskuntzara, nolabait neu ere tarteko naizelarik, jende asko iritsi da, askotan gaitasunaren aldetik behar hainbateko mailara iristen ez den jendea, euskara ezagutuagatik irakasteko metodologian behar bezala trebatu gabea.

97. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak deia 1986 0001 Baina metodologia berezi bategaz argitzen dau Astondoak, jolasean lez klaseak be, eta egunean ordu gitxi.

98. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak egin 1980 0001 Jose Ramonek Hiztegiaren atarian adierazten dizkigu haserako urrabideak, gorabehera, metodologia, helburu, t.a.

99. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak t. erkizia 0001 Gure eskolaren eduki eta metodologia, Euskalherriko agintarien esku.

100. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak vozeusk 1984 0001 Bakarkako eskaera baldin bada eskatzaileak beste bekaren bat jasotzen ari den azalduko du, c) Egingo den lanari buruzko memoria, bertan lanaren xedea, zabaltasuna, ikerketaren etapak, erabiliko den metologia, lanerako erabiliko diren lekuak, eta beroien lana burutzeko dituzten bitartekoak adieraziz.

101. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1986 0001 Baliapideak bilatzea. Malgu moetako metodologia Ertaineko Zikloan PARTAIDEAK: Adarra Kolektiboa.

102. 1969-1990 sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak argia 1981 0001 Funtsean bere izaerak berak kultur instituzio bezala definitzen da U.Z.E.I.: Euskararen normalizaziorako jaioa, hau da, terminologia berezituak, metodologia jakin batzuren arauera lantzeko eta gizarteratzeko sortua eman lezake euskaldunongan U.Z.E.I.ren ideia eta izatea zabaltzen laguntzeko arrazoia.

103. 1969-1990 sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak l.m. bandres 0001 Gaur egun E.P.S.E.n Piagetek ezarritako metodologia bera erabiltzen da.

104. 1969-1990 sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... p. agirrebaltzategi 0002 Baina oraindik erlijioaren fenomenoak ez du nahiko autonomia lortu bere zientzia autonomoa lantzeko eta eratzeko modukoa: metodologia berezia eta propioa izango duen zientzia autonomoa, halegia.

105. 1969-1990 sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... p. agirrebaltzategi 0002 Bere metodologia fedean oinharritzen da.

106. 1991> bizkaiera ikasliburuak etno-test 0004 Ikuspegi orrokorraren ondoren, herri baten lan zehatzago bat aurkeztu nahi izan dugu erabilitako metodologia eta guzti.

107. 1991> euskara batua administrazio-idazkiak udal zerga 0010 3.- METODOLOGIA ETA KONTABILITATE HARREMANAK.

108. 1991> euskara batua ikasliburuak filosofia/1 00371 Zientziak eta arteak jatorri eta helburu bera dute. Hala ere, beren eduki eta metodologian bereizten dira. Bietan, dela artelanetan, dela teoria zientifikoetan, errealitatea eredu jakin batzuen bidez atxiki eta interpretatzen da eta giza arrazoimena da horiek sortzen dituena. Jatorria, beraz, bera da bi kasuetan. Helburua lortzen diren emaitzak komunikatzea da, eta biak komunikatu egiten dira, adierazteko erak eta lengoaia desberdinak badira ere.

109. 1991> euskara batua ikasliburuak beleko/lh 00079 Matematika ikastea arrazoitzen ikasteko egokia dela deritzaio jende askori. Zer esan dezakegu horri buruz? Gure iritziz, baieztapen horrek zehaztapen desberdinak behar ditu. Matematika ikastea arrazoitzen ikasteko egokia gerta daiteke, baina metodologia egoki bat erabiltzen bada bakar-bakarrik.

110. 1991> euskara batua ikasliburuak musika 00015 Metodologia: Estudioak tamaina handian daude inprimaturik ikasleak urrun samarretik ikusi ahal izateko.

111. 1991> euskara batua ikasliburuak musika 00034 Irakurketa egiteko metodologiari buruzko kapituluko atal egokian agertzen diren urratsak segituko ditugu.

112. 1991> euskara batua ikasliburuak naturz/dbh 00020 Honen azterketak, zentzu komunaren metodologia gainditzeko eta ezagutza zientifikoaren ikasketa esanguratsua lor dezaten ezinbestekoa den aldaketa metodologikoa ikasleengan bultzatzeko aukera ezin hobea suposatzen du.

113. 1991> euskara batua ikasliburuak gizarte zientziak/4 00016 Aurkeztu dugun Gizarte Zientzietako helburua lortzeko, metodologiak ere aldaketa batzuk izan behar ditu:

114. 1991> euskara batua ikasliburuak hizkliter 0005 Horregatik, ikasleen mailara egokitu behar du edozein irakaslek, edozein metodologiak.

115. 1991> euskara batua ikasliburuak beleko 0211 Metodologia eraikitzaile edo konstruktibistaren printzipio funtsezkoenetariko batek zera dio: Ikasleak beti dauka erakutsi nahi zaion horri buruz aurretikako ezagutzaren bat, eta gainera, ezagutza horretan oinarriturik, berak bakarrik, eta ez beste inork, eraiki dezake ezaguka berria.

116. 1991> euskara batua ikerketak e. arana 0227 Televisión Española eta Euskal Telebistak emititzen dituzten albistegien edukina koalitatiboki aztertu eta gero, honako atal honetan, metodologia koantitatiboa aplikatuz eginiko lanaren emaitzetan zentratuko gara.

117. 1991> euskara batua ikerketak l. erriondo 0243 Honetaz gainera, ez dago egon euskaraz hizkuntzaren berreskuraketari ekiteko inolako metodologiarik.

118. 1991> euskara batua ikerketak l. erriondo 0243 Hementxe dugu beraz bete beharreko hutsunetako bat: hizkuntzaren berreskuraketarako euskarazko metodologia sortzea.

119. 1991> euskara batua saiakera-liburuak deba 00015 Bestalde, erabilitako metodologia bi eratakoa izan da, kuantitatiboa alde batetik, kualitatiboa bestetik. Metodologia KUANTITATIBOAREN ikerketa mundua, izenak adierazten duen bezala, zenbakiena, kopuruena da. Hurbilpen honen arabera GERTAKARIAK aztertzen ditugu, hau da, estadistikaren bidez, fenomeno ezberdinen korrelazioak AZALTZEN ditugu.

120. 1991> euskara batua saiakera-liburuak deba 00015 Ikerketa honetako lehenengo helburuari dagokionez argi dago erabili beharreko metodologia zein den, gazteen erabilera neurtzea, kontatzea baita helburua, gero orokorrean zer gertatzen den ikusteko. Beraz, metodologia KUANTITATIBOA izan da eta azterketa hau burutzeko erabili dugun teknika, galdesortarena.

121. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. iturbe 00007 Beraz, Kimika irakasgaian egindako programek, bai UBIn eta bai LOGSE Batxilergoko 2. ikasturtean, zenbait puntu amankomunean dute, baina baita ere zenbait desberdintasun, nahiz eta helburuak eta metodologia nabarikiro desberdinak izatea nahi izan, eta horrela argiro behatzen da proposaturiko ariketetan.

122. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. iturbe 00009 Problemak zehaztasunez ebatzi dira, aurki zitezkeen zailtasunak argituz, eta hizkera kolokiala eta intuitiboa erabiliz, baina zera adierazi nahi dugu, liburu ona ere ez da gai irakaslea ordezkatzeko, eta horregatik irakasleari bere ikasleekin duen eguneroko zereginetan askatasun-margina zabala uzten diogu aurkezpen, metodologia, alternatibak edo eta atal desberdinen arteko konexioetan.

123. 1991> euskara batua saiakera-liburuak sm 00118 Geroztik etorri dira euskal literaturaren historiak. Euskaraz, lehenengoa, nik dakidanez, nolabaiteko metodologiaz Orixek argitaratua: Euskal literaturaren atze edo edesti laburra, 1927an Euskal Esnalea aldizkarian argitaratua eta Manuel Lekuonaren Literatura oral euskérica (1935).

124. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. maia 00021 Nahiko arrunta da gaur den egunean soziologoaren beste irudi bat, estatistikalariarenarekin estuki erlazionatua: horren arabera, soziologoa da pertsona bat bereziki metodologia zientifiko bat garatzen interesatuta dagoena, gero metodologia hori giza fenomenoei aplikatu ahal izateko.

125. 1991> euskara batua saiakera-liburuak nortasunaren psikologia 00085 Metodologi eta teknika egokiak ditugulako, egungo momentu historikoan ebazgarriak izan daitezkeen problemen enuntziatu anbiguo edo ez hain anbiguo batetatik abiatzen da ikerketa prozesua.

126. 1991> euskara batua saiakera-liburuak nortasunaren psikologia 00085 Nahiz eta metodologia baten edo bestearen aplikazioak irizpide ugaritatik dependitzen duen, hala nola, iker eremuaren garapen mailatik, ikerketaren fase konkretutik eta aldagaien izaeratik (aldagarriak ala ez).

127. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak k. olaetxea 00015 1. INDUSKETAN ERABILITAKO METODOLOGIA.

128. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak e. arana 00349 Egilearen doktoretza-tesia helburu zuen ikerketak, lanaren jatorriak berak hala markatuta agian, bere lehen kapituluetan marko teoriko gisakoa (l eta 2), ikerketa metodoa(3) eta lanerako metodologia (4) arrazoitzen ditu.

129. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak j.m. muxika 00040 Lan honen metodologia eratzeko, Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Informazio Zientzietako Fakultateko irakasle den Rosario de Mateoren liburuaz 2. ROSARIO DE MATEO, Periodismo empresarial: El consumo de prensa escrita, análisis de caso. MITRE, Barcelona 1984 baliatu gara.

130. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak b. agirre 00061 Ikerketa-ekintza metodologia erabiltzea proposatu dugu.

131. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak b. agirre 00081 Metodologia komunikatiboaren inguruan hizkuntz funtzioak eta hizkuntz formak ardatz duten ikastaro nahiko estandarrak eskaini daitezke.

132. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak p. esnal 00045 HEOK dokumentuak, bere aldetik, lau bereizten ditu, hizkuntz ikas/irakaskuntza kontuan izanik: helburuak, edukiak, metodologia eta ebaluazioa; mailaz maila zehaztuz, gainera, helburuak, edukiak eta ebaluazio-irizpideak.

133. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak tantak 1999 00096 Aurreko kurtsoetan gauzaturiko ikerkuntza-ekintza prozesuaren ebaluazio orokorrak manifestuan utzi zuen unitate bakoitzaren praktikaren gauzatzean ematen zen planifikazio, interbentzio eta azterketa faseen errepikapen-espiralak, balio handikoak izan zirela ingurune naturalen irakaskuntza/ikaskuntza prozesuak aztertu ahal izateko, diseinu kurrikularrean eta ikerkuntza-ekintza metodologian lan-taldea formatzeko eta gehienbat irakaskuntza eremu honetan arduraduna zen taldeko partaideen praktika hobetzeko (Munarriz (koord.) begiratu 1997).

134. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak i. camino 00015 Eguesibar ere urrunsko dago: bitarte horretan Olloibar eta Oltza nahiz Iruñerriko eremu gehiago ditugu, baina badu alderaketarako hobari handi bat metodologiaren aldetik, bertako mintzoa ezaguna da eta datuak egiaztagarriak; loturak ere nabarmenak dira Goñerriko eta Eguesibarko hizkeren artean, lan honetan ikusiko denez.

135. 1991> euskara batua saiakera-liburuak migrazioa 1997 00015 Datuak homogeneizatzeko, arazteko eta balioztatzeko metodologiaren barneko zertzeladetan sartu gabe neurri handi batean, biztanle-zentsu bati edo erroldaren berritzeei aplikatzen zaiena bera baita onartu dugun aukera zehatza bakarrik aipatuko dugu, barne-migrazioen kasuan iturri bat baino gehiago baitago.

136. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1999 00151 Esate baterako, informazio oinarritzat familia hartzerakoan, azken aldi hauetako erroldetan metodologia hobetu egin bada ere, oraindik ere badira, familia barruan ohiko lan banaketa sexuala ematen deneko ustea erakusten duten suposizioak.

137. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1999 00151 Edozein ikusmolde metodologikotik abiatuta ere, kontitabibo nahiz koalitatibotik, eta jadanik eginak dauden estatistikak erabiliz gero, estatistika hauek gizarte adierazletako sistema bihurtuak edo bihurtu gabeak badira ere, hasi aurretik, metodologiako behar bat agertzen zaigu.

138. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1999 00155 Eraginaren ebaluaketak eskatzen duen metodologiak bereizi beharko lituzkete politikaren eragina eta bestelako faktoreen eragina.

139. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1999 00155 EMAKUNDEren EEEPParen ebaluaketaren kasuan, ebaluaketarako metodologia garatzen hasi ginenean, nik seinalatzen nuen, ezen baldin eta planaren helburu orokorrena bazen gaia agenda publikora sartzea, zergatik ez genituen aztertzen garatutako ekintza estrategiak eta gaia agenda publikora nola sartu zen?

140. 1991> euskara batua saiakera-liburuak finantza zuzenbidea 00300 Modu horretara, abuztuaren 37/1997 Legeak ezarri du kupoa kalkulatzeko metodologia, 1997-2001 epealdirako.

141. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak f. rodriguez 0095 Bere aburuz irakaskuntza bankarioak e.a. gaurko metodologiaz, ezin dio ezalfabetasunak dakarren gizarte problematika (eskola porrota, marginazioa, ...) osoari erantzun eman.

142. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak f. rodriguez 0095 Ondorioz bai metodologia baita ikuspegia bera aldatu beharra dago ala bestela ezalfabetasunari berari irtenbide efikaza bilatzeko bidean amore eman ez besterik.

143. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak f. rodriguez 0097 Honek lotzen du neurri handi batetan, bai Freire, baita kultur teoriek jorratutako metodologiarekin.

144. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak f. rodriguez 0097 Beraz, adimen trebetasun ezberdinak dakarren neurrian metodologia plurala eskatzen du (mota guztietako irakur gaiak eta, bereziki, testuak produzitzerakoan tankera askatasun handia).

145. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. (1991): idazlan guztiak 0212 Bildu diren albisteengatik, metodologiaz eta euskal ikazkeraz obra zinez heldua da hau.

146. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak b. urkizu 0079 Metodologia: Irakasistema berberari jarraitzen diote ECCA ikastaro guztiek, hiru elementu batean erabiliz: material inprimatua, irrati bidezko klasea eta asteroko orientazio-saioa.

147. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak b. urkizu 0079 Hiru elementu hauek (material inprimatua, irrati bidezko klasea eta asteroko orientazioa) oinarri-oinarrizkoak dira eta garrantzi berekoak eta, metodologia erabat eraginkorra izan dadin, hiruren arteko oreka behar da.

148. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. gonzalez 0043 Honen ondorioz, ebaluaketaren metodologia eta noski, dagokion denboralizazioa soslaiatu genituen.

149. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. gonzalez 0045 - Aukeratutako metodologia induktiboa ditugun helburuetarako koherenteena dela deritzogu.

150. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. gonzalez 0045 - Ikastetxearen deskribaketaren kasuan, erabilitako metodologia kualitatiboa behaketan oinarriturik egonik, oso aberatsa izan da.

151. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak e. diaz 0064 Batzar hauen gaiak eraketa bera eta metodologia ziren.

152. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak e. diaz 0064 Aztertze honek nahiko argitasunik ematen digu Alfabetatzeko zereginari dagokion metodologigintzaz zerbait esan ahal izateko dio Goikoetxeak (8). Goikoetxea, Juan Luis. Alfabetatzearen metodologia", Anaitasuna aldizkaria 311. zenbakia, 1976, 5. orri.

153. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak m. arrue 0316 Metodologiari dagokionez, ohartarazi zuen ezinbestekoa zela galdeketa eta ikerketaren bitartez, ohituraren egungo indarra ezagutzea.

154. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eustat 1991 0015 METODOLOGIA

155. 1991> euskara batua saiakera-liburuak r.m. pagola 0248 Horren garaikide izan zen Antoine Court de Gebelin ere garrantzitsua da, frantsez zaharreko dialektoetako hitzen azterketarako metodologiaz arduratu bait zen 3. Dictionnaire étymologique de la langue française, Paris (1778) liburuaren Des dialectes de l'ancien François, et des ouvrages écrits dans ces dialectes deritzan atalean horrela adierazten du: il serait important d'en recuellir les mots, surtout ceux qui paratraient avoir les moins d'analogie au Latin et au François; il faudroit s'attacher principalement aux mots des lieux le plus éloignés des grandes villes, et á ceux qu'on parle dans les montagnes les plus sauvages: ces mots devant representer naturellement avec moins de mélange les anciennes langues du pays. A. del Rio ( 1943: 211 )-tik jasoa.

156. 1991> euskara batua saiakera-liburuak r.m. pagola 0257 Larramendiren lerro hauek irakurriz, konturatzen gara bi mende hauetan informazioa jasotzeko metodologian dialektologiak ez duela asko aldatu, ez eta arazoak konpondu edo bide berriak zabaldu ere.

157. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eustat 1991 0013 0. METODOLOGIA.

158. 1991> euskara batua saiakera-liburuak a. aldezabal 0005 Azterketa bost urtez garatu da eta lurraldearen analisi bidezko zein informazio-sintesi bidezko metodologia aplikatuz burutu da, emaitza Gipuzkoako geomorfologia eta lurzoruarekin erlazionaturiko hainbat aldagairen 1:25.000 kartografia tematikoaren elaborazioa izan delarik, dagozkion txosten guztiekin batera.

159. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eustat 1993 0015 EUSTATek, Nekazaritza eta Arrantzu Saileko Sektorekako Analisia eta Estatistika Gabinetearekin elkarlanean 1981ean hasita Euskal Autonomi Elkartean egiten duen estatistika-eragiketa honek bere metodologia propioa eta bere prozesuak eta faseak ditu.

160. 1991> euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0198 Letra-gizonen gizarte-prestigioa dago Gramatika-ltzulpenezko Metodoaren atzean, eta hizkuntzalari antropologikoek II. Mundu Gerratean izan zituzten lorpen praktikoek beren metodologia sortu zuten.

161. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak jakin 1995 0012 METODOLOGIAZKO ARGIBIDEAK

162. 1991> euskara batua saiakera-liburuak bakearen dk 0004 Horretarako, guda eta gatazken azterketa-elementutzat hartzen diren gertaera, egitura, koiuntura eta funtzioak aztertzen dituen disziplina ainitzeko metodologia bat erabiltzen du.

163. 1991> euskara batua saiakera-liburuak ovniak 0074 ERDI-MAILAKO IZATEAREN LEGE. Erizpide honen bitartez, gure kasuan ematen diren baldintzak oso amankomunak izango dira kosmoan barrena eta, beraz, estrapolazioak egitea zilegizko metodologia izango da.

164. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila batx 1994 0181 Metodologia aldetik, dagoeneko aipatu dugu zelulari buruzko ideiei dagokien historiaz baliatzearekiko interesa (azido nukleikoen aurkikuntza, esaterako).

165. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hezksaila barnet 1993 0151 - Metodologia.

166. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. de txurruka 0273 Erromatar zuzenbidea zuzenbide fakultateetako ikasketa plangintzako beste ikaskizun batzuengandik zeharo aldentzen duen guztiz berarizkotutako metodologia eta aurrerapide konzeptuala dauzkan fakultate arteko ikaskizuna dugula aipatu beharra dago.

167. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eustat 1990 0009 Kontseiluari dagokionez, informazio estatistikoa sortzen dutenen eta honen baliatzaileen arteko erlazioa segurtatzeko, informazio horren ulerpena sustatzeko eta iharduera estatistikoaren koordinazio eta metodologia komunen erabilera lehen aipatu horien artean errazteko kontsulta-organo gorena bezala sortzen da.

168. 1991> euskara batua saiakera-liburuak eustat 1991 0013 Metodologia zehatz hau, europar mendebaldeko herriei dagokienez behintzat, S.E.C.ean2 Kontu Ekonomiko Integratuen Sistema Europarra. definitua dago, eta honako hauxe izango litzateke bere egitura orokorra:

169. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak ele 1995 0060 Honetaz gain, OLHIk hizkuntzen metodologietan, metodo komunikatiboetan prezeski, nola egokitu daitekeen ere komentatuko dugu, sakonegi sartu gabe, honek eztabaida zabalagoa beharko bailuke.

170. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a. basurko 0068 Ikasketa guztien % 50 osatzen duen oinarrizko gaiak denbora-banaketa zehatza du; eta horrela, denboraren % 25 oinarrizko irakasgai horren metodologia eta didaktikara eta gai horretako aholkulari-lanaren ezagutzara dedikatuko da.

171. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak j. unsain 0056 c) Metodologiazko alderdiak

172. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak m. karrera 0143 Ohitura horiek biltzen hasteko metodologiari buruz zenbait ideia eman izan dira53. Bereziki ikus Salinas 1982..

173. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak emakumeen osasuna 0004 Istilu honen aurrean eta sistema osoaren tinkotasun hori aldatzeko, emakumeen hitza kontuan hartuko luketen eredu zientifikoak eta metodologiak erabiltzea da daukagun bide bakarra (edo agian errazena), nire ustez;

174. 1991> gipuzkera saiakera-artikuluak a. arrinda 00070 Deba beeko dantzarien izendapenaren azpian metodologia bat, filosofia bat eta lan egiteko modu bat aurkituko duzue.

175. 1991> sailkatu gabeak egunkariak dv 1999 00024 Enpresa eta erakundeen hizkuntz kudeaketa bideratzeko erabiltzen duen metodologia eta eskaintzen duen zerbitzuak jasotzen dituen Hizkuntz kudeaketa enpresan liburuxka kaleratu du Donostiako Euskararen Udal Patronatuak.

176. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1995 0011 - Gaiaren edo unitate didaktikoaren helburuak, edukinen sekuentziazioa, eta metodologia eta ebaluaziozko ihardunbideak azaltzea.

177. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1995 0012 - Gaiaren edo unitate didaktikoaren helburuak, edukinen sekuentziazioa, eta metodologia eta ebaluaziozko ihardunbideak azaltzea.

178. 1991> sailkatu gabeak egunkariak dnoticias 1995 0015 Hautagaiek aurkeztu behar duten lanari buruzko memorian, ondoko hau adieraziko da: Lanaren xedea, zabaltasuna, ikerketaren etapak, erabiliko den metodologia, lan-zentruak eta bitartekoak.

179. 1991> sailkatu gabeak egunkariak f. ibargutxi 0062 Siadeco enpresak ezarritako metodologiari jarraiki, Egunkaria, Argia eta beste aldizkari batzuetako arduradunekin mintzatu da Sarasua bere txostena burutzeko.

180. 1991> sailkatu gabeak egunkariak egin 1992 0032 Honako ezaugarriak dituelarik: Irakaskuntza Euskaraz, hots, D eredua; Berriztapen Lana: Amara Berri (Irakaskuntzaren arloan metodologia berri bat); Guraso eta Irakasleei Zuzenduriko Hezkuntza Bokalizatuaren proiektua; Garraio Eskolarra; eta Jantoki eskolarra.

181. 1991> sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak aretxagazeta 1996 0017 Astean bi egunetan 5 eta 6 urtekoekin musikako arlo desberdinak lantzen ditu, beti ere, joku eta adin bakoitzerako egokia den metodologiarekin.

182. 1991> sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak herr 1992 0006 3) Zortzi unibertsitateetako ikerle eta irakasle bakoitzaren emaitza interesgarri eta pozgarria eta ugaria izan da: metodologia desberdinak agertu eta erabili dira gaiak eskatzen duenaren eta bakoitzaren espezialitatearen arabera.

183. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... ibiltzen 1997 0010 Egun bat edo bitan egindako lantaldea, pertsona kopuruaren arabera adostutako proiektu bat lortuz, honek, eraberean, lanerako metodologi berriak ezagutzen laguntzen duelarik.

184. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... j.m. irazu 0044 Bertso eskola batek aurrera egin dezan eta batipat bertsolari berrien iturri gerta dedin bertsotarako metodologia egoki bat eta batez ere ikasleen anbizio eta seriotasun minimo bat behar beharrezkoak badira ere, bertsolaria trebatu ahala jendaurrean jarduteko eta era berean trebatzeko aukera izatea posible egiten duen dinamikotasun bat ere ezinbestekoa da, hori sarri bertso eskolaren esku neurri bateraino bakarrik badago ere.

185. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... admineusk 1994 0013 2.- Bereziki, gure hezkuntza-sistema aztertzeko landu den metodologia erakustea.

186. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... admineusk 1994 0014 Amaitzeko, horrelako ikerlanetan erabilitako metodologia azpimarratzen dute editoreek.

186 emaitza

Datu-estatistikoak: