XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hitz egin! 0027 Mintzaide biak egon bitez beste pertsonagandik pixka bat urrundurik.

2. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hitz egin! 0027 Mintzaideek gorde bezate ongi beste pertsonagandiko distantzia.

3. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hitz egin! 0027 Mintzaideak egon bitez beste pertsonagandik aski urrun.

4. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hitz egin! 0027 Mintzaidek gorde bezate ongi beste pertsonagandiko distantzia.

5. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 00069 Honako hauek guztiak dagozkio txandakatze-sistemari: zelan hasi eta ber-hasi elkarrizketak, zelan atera gaiak eta zelan aldatu, zelan eraman solasaren pisua eta zelan utzi, zelan eman itzulbidezko seinaleak (hau da, solaskideak berbetan jarraitzeko feedback laburrak, hitzezkoak nahiz bestelakoak), zelan moztu hitza besteari, zelan lagundu (hots, mintzaideari edo mintzaidearekin batera esaldiak edo hitzak bukatu), eta zelan eman aurrebukaera eta bukaera solasaldiari.

6. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 00077 Gauza jakina da honako eragileok erabakitzen dutela mintzaideek zelan egiten duten berba eta zelan hitz egiten zaien eurei: adinak, jeneroak, ogibideak (lanbideak, mailak, eta posizio publikoak) estatusak (gizarte-mailak), euren arteko distantzia sozialak eta elkarrekiko harremanek (bai boterearen eta bai afektuaren araberakoek) (cf. Preston, 1989; Brown eta Levinson, 1987).

7. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a. barreña 0071 Baina ekoizpen ulergarrien arteko mintzaide helduen hizketaren errepika hutsak direnak ere ez ditugu kontutan izango, gure helburua haurrek sortzeko duten ahalmena deskribatzea eta ikertzea baita, eta ez errepikatzeko duten gaitasuna.

7 emaitza

Datu-estatistikoak: