XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua literatur prosa r. etxezarreta 0018 Baina Vatsyayanaren eritziz objekzio horrek ez du oinarririk, zeren emakumeak ezagutzen dituzte iada Kama Sutrak praktikan eta aritze hori Kama Sutretatik edo kamaren zientziatik eratortzen da.

2. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak azurm 0138 Edozeinek pentsa lezake, ordea, objekzio gisa, kontraesan bat dagoela, nahi omen den helburuaren eta hartaratzeko nahi den moduaren artean: euskara modernotu egin nahi bait da, baina nola eta, antigoalera itzuliz...

3. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak azurm 0138 Objekzio honek suposatzen du, klasiko greko-latinoak izango direla, izan, oso klasiko bikainak, baina moderno ez direla.

4. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak vill 0014 Bera ondo ohartzen zen defentsa hutsezko sistema bat zela hura, Razionalismoaren objezioei erantzuteko propio asmatua, baina erantzun haiekin ez zen lasai gelditzen.

5. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j.m. torrealdai 0217 Bigarren objezioa ere ezaguna da.

6. 1991> euskara batua literatur prosa j. alonso 00129 Dekoroaren gaiari egin nion objekzioaren arrapostua luze gabe iritsi zen.

7. 1991> euskara batua saiakera-liburuak autonomoak 00147 Ni orain dexente mugitzen naiz MOCeko jendearekin eta beste solte batzuekin, talde bat osatzen dugu eta asko borrokatzen dugu, adibidez, armagintzako lantegien aldaketagatik eta hor gabiltza gai honekin jira eta buelta nola bihurtu armagintzako lantegiak (hemen Araban asko daude) eta objekzio fiskalaren gaiarekin eta antzeko gauzekin, baina, oso gutxi da, alegia, geldituta bezala gaude, irudimena falta zaigu edo delako teoria hori .

8. 1991> euskara batua saiakera-liburuak garuna 00226 1. Objekzio teologikoa. Pentsamendua gizakiaren arima hilezkorraren funtzioa da. Jainkoak arima hilezkorrez hornitu ditu nola gizonezkoak hala emakumezkoak.

9. 1991> euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 00145 Baina objekzio asko egin dizkio berak interesgune kontzeptuari, inoiz ondo mugatu ez omen den kontzeptu horri. Interesguneak har daitezke hitz-familia edo talde semantiko gisa, idatzi du (91. or.), eta hor bi erlazio-mota izan daitezke kideen artean. Bata testuinguruko hurbiltasunak sortuko luke eta kanpoko munduan batera dauden gauzen izenak ekoizten ditu; besteak, berriz, ez du errealitatean gauzak elkarrekin daudenik adierazten, baizik eta adimenean kontzeptuen artean dauden erlazioak.

10. 1991> sailkatu gabeak egunkariak l. fourcade 0010 Objekzioaren luzetasuna kritikatu ondoren, intsumituek daramaten borroka aipatu zuen eta azpimarratu beste intsumitu bat agertzea aurreko intsumituek bildu duten kondenari emandako erantzuna dela.

11. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... berrietan 1996 0002 Bermeon EAJek objezio eta intsumisioagaz ados dagoela baina mankomunitatearen beharrik ikusten ez dauela dino

11 emaitza

Datu-estatistikoak: