XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezkberegitamua 0012 Filosofia hau berehalakotzat joko bagenu, arrisku handi batean egongo ginateke, ez esperientzi eta projektu baliogabeak egingo liratekeena soilik, egin daitezkeen ondorioz integrazioa eredu pedagogiko bezala inefikaza eta baliogabea dela ondorioztatzearena baizik.

2. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezkberegitamua 0022 Laburtuz, Hezkuntza Bereziko Egitamuak babestuko lituzkeenak talde desberdinetan sailkatu litezke: a) Adimen-urritasun sinplea edo sistematizatutako patologia genetiko, metaboliko, lesionala eta abarrekin batera doanena, hemen neurri pedagogikoek autonomia pertsonala, ezagutza pila baten jabe ahalik eta modurik onenean egitea eta gero laneratzea joko dute.

3. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezkberegitamua 0022 b) Talde honetan, sentimenezko urritasunek (itsutasuna, gorreria), nahasketa neurologikoak (paralisia etab.), etab. eta adimenez erabat gai direnak sartzen dira, hauek hezierako alderdi desberdinetara iritsi ahal izateko dituzten zailtasunak gainditzeko teknika pedagogikoak edo arazo soziologikoei (hirigintza oztopoak, garraioak, etab.) irtenbide bat ematea eskatzen digute.

4. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezkberegitamua 0022 (Talde honetan sartu beharko genituzke, pedagogia mailan arazoak sortzen dituzten haur supergaituen taldea, hauek ere teknika pedagogiko eta berezien beharrean aurkitzen bait dira beren garapen intelektual psikologikoa armonikoa izan dadin).

5. 1969-1990 euskara batua administrazio-idazkiak hezkberegitamua 0036 Eskolan egin behar diren aldaketak sarritan, irakasleek beren ihardutze pedagogikoa garatzeko hartu behar dituzten kanpoko laguntzek baldintzatzen dituzte.

6. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak f. rodriguez 0046 Gogoan ditugu, adibide gisa Pestalozzi (1746-1827) eta bere eleberri pedagogikoak, oso garrantzitsuak hezkuntzaren inguruko giroa aldatzeko; Hegel-en ekarpenak Nurenberg-eko Instituto zuzendaria izan zenean (1808-1816); Kant-en Kô*ningsber-go Unibertsitatean Pedagogiari buruz botatakoak (1803) eta bere ikasle zen Rink-ek argitaratua (1804); Fichte-ren (1762-1814) obrak (nitasuna eta bilakaera) izan zuen arrakasta, eta abar.

7. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak seie 0012 Ezaguna da gure artean ikus-entzute baliapide pedagogiko hauen zokoratzeko tentaldia.

8. 1969-1990 euskara batua ikerketak p. urkizu 0073 Baina Etxeberri Sarakoaren helburua Euskalerriko semeei latina ikasteko bidea erraztea bazen, Larramendirena ezina omen zena egin ahal zitekeela erakustea, eta Harrietena frantsesa ikasteko ere lagungarri izan zedila, Londresen Pierre d`Urtek idatzi zuen gramatika, esan dezakegu helburu linguistiko hutsez idatzi zuela, edo bederen, ez lehentzat harturik besteen helburu apologetikorik, ez pedagogikorik.

9. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak m. sagûes 0072 Lau urteren ondotik, gero eta ahalegin biziagoz ari gara esaten, ez dela oraino Euskadiren barne egiazko mugimendu pedagogikorik eraiki, eta haren behar nagusia aldarrikatzen.

10. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak m. sagûes 0072 Horregatik, derrigorrezko dugu mugimendu pedagogiko serios eta sakona, ADARRA bila dabilena.

11. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak m. sagûes 0072 Izatez, bada jadanik ADARRA elkartearen barne eta ADARRA gero eta gehiago aurkitzen ari da mugimendu pedagogiko honetaz egiazki axolaturik dagoen jendea.

12. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak m. sagûes 0072 Mugimendu pedagogiko honek, bada, irakaskintzaren maila eta eremu guztiak bere barnean behar ditu hartu.

13. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak m. sagûes 0072 Euskadiko Pedagogi Jardunaldiak behar dira aztertu eta azterketa honetan nahitaez presente egon behar du mugimendu pedagogikoaren gaiak.

14. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak hitz 1974 0038 Delako bilinguismoaren premia pedagogikoak, beraz, ez du klase nagusiaren zerbitzurako dagokeen pedagogian ez bada sentidurik, zeren antzeko konzepzio batek ez bait digu konpromiso falta besterik agertzen; konzepzio horretan problemari indibidualki heltzen zaiola suplantazioaren bortxatasuna disimulatu baizik ez bait da egiten.

15. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. barrenetxea 0141 Xede berezietarako hizkuntz irakaskuntza () eskakizun pedagogiko zehatzak dituen hizkuntz irakaskuntzaren arlo bat da.

16. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. barrenetxea 0142 Aipakizun dugun liburu honetan ihardunaldi batzutan bildutako LSPko irakasleek xede berezietarako hizkuntz irakaskuntzaren programari, metodologiari, ikasle-motibazioari eta alderdi pedagogiko eta antolamenduzkoei buruz landu zituzten hamabi lanen aurkezpena egiten da.

17. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. barrenetxea 0143 Azken sailean lau txosten bildu dira, LSP ikastaroetarako material pedagogiko eta estrategia egokiak zeintzu diren aztertuz.

18. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. barrenetxea 0143 Helmut Pô*nisch-en ustez (), lan-inguruak aktibitate pedagogikoak aurkitzeko aukera asko sortzen ditu.

19. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak habe 0012 Irakasleek hizkuntza pedagogikoa asmatu dute eta ikasleek gutxitan erabiltzen diren esaldiak ikasi dituzte.

20. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. sierra 0166 Zenbait bariable edo aldagai ez daude kontrolaturik: subjektuen sozioekonomi maila, aztertzaile bakoitzaren eragina, testak giro eta leku ezegokitan aplikatzea (batzutan), sexua, euskalkien arazoa, testak zuzentzeko kriterioak, ikastoletako metodo pedagogiko eta plangintza ezberdinak.

21. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. agirregabiria 0092 Horrexegatik, teoria orokorra argitzen duten adibide egokiak aztertzeak, laguntza pedagogiko ederra ematen du.

22. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak hezksaila 1985 0009 METODOLOGI BERRIKUNTZA Hezkuntz alorrean, jadanik planteiatua den eta nagusiki tekniko-pedagogikoa den arazoetako bat zera da, irakasleak irakasten erabili behar duen sistemaren zerbitzuko metodo eta tresnen azterketa eta ezagutzea.

23. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0065 Horrelako teknikak erabiltzeak ikaslea gizabanako eta taldekide bezala aintzakotzat hartuko duten eredu pedagogikoak ezartzea errazten du.

24. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0065 Ikaslea elebidun egiteko gauza izan behar zuten metodoek, eta irakasleek metodoaren hari pedagogikoari jarraitu behar zioten zehatz-mehatz, ikasle bakoitzaren berezitasunez arretatu gabe.

25. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak azurm 0008 Asmo pedagokikoak eta didaktikoak agiri-agirian agertzen dira.

26. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak bertsolaritza 0038 Bertsolaritzak alde erabat ezberdinak dituela argi eta garbi dago: espektakuloa, olgeta, komunikazio-tresna, sofistika eta abar... baina agian, dituen baliabide pedagogikoak inportantenetarikoak ditugu.

27. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak seie 0137 Erdi Aroko artearen xede teologikoa eta pedagogikoa, behekaldean beste sei apostoluak ez, baina Gizakunde misterioa aurkeztuz azaltzen da: aingerua, Ama Birjina eta S. Jose eta Epifania izan litekeena: hiru Magoak.

28. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak uzei 0115 Irakasle askori, hau beren rol pedagokikoaren kontra dagoela irudi liezaioke, zeren tradizionalki rol horrek ikasle guztien performantzia ebaluatzea eskatzen bait zien, ongi definitutako erizpide zehatzen arabera.

29. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0031 Honelako pedagogia gauzatzeak jokaera pedagogikoen definizio berria dakar berekin, batez ere, ikasle/irakasle harremanen alorrean.

30. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0031 G. Ferry-k (ikus Ferry) azpimarratzen dituen lau oinarrizko funtzioak aipatuko ditugu berriz ere, betebeharra orain arteko orrialdeetan definitu dugun estrategia pedagogikoaren arabera birformulatzeko.

31. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0121 ... HEZKUNTZARI BURUZ
Guk proposatu dugun heziera berriak komunikazio arretatsuago eta enpatikoagoa du helburu; hori da, izan ere, bai formaren eta bai edukiaren aldetik, harreman pedagogiko berrien oinarria.

32. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0179 Bigarrenik, gai honen helburuen deskribapen zehatz-mehatza, edukin orokorra, orientazio pedagokikoak eta beste asignaturen artean duen lekua erakutsiko diguten hezkuntz orientazio edo norabideen adibide gutxi batzuk besterik ez daude.

33. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0235 Metodo pedagogiko honen aurrerabakitako helburu pedagogikoak lortzeko honako eskakizun hauek bete behar dira: 1. Joko-arauak eta rolak errealistak izan behar dute eta nabarmenak ikasleentzat, kontsumo-egoera batean.

34. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0235 Metodo didaktiko honek aurrerabakitako helburu pedagogikoak lortzeko, honako puntuok bete behar dira: 1. Erabilitako informazioak errealista izan behar du, eta ikasleentzat nabarmena kontsumo-egoera batean.

35. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0010 Era honetan bakarrik saihestuko bait dugu, Lan Intelektualerako Teknikak, eskolako gaitz guztiak konponduko lituzketen panazea pedagogiko berri batetan bilakatzea.

36. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak tantak 1990 0099 Liburu honetan, Rudduck eta Hopkins-ek, egilearen pentsamendu pedagogikoa eta bere aktibitate praktikoa ezagutarazteko, Stenhouse-k idatzitako makina bat lan errepresentagarri aukeratu eta aurkezten dute.

37. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j.k. arbilla 0325 Euskararen jabekuntza erak aztertzeko eta, eskola giroan, testu produkzioa hobetzeko estrategia pedagogikoez hausnartzeko garrantzitsutzat jotzen dugu helburu hau.

38. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. diaz de lezana 0155 h) Pedagogia: Nozioen definizioak, terminoen aurkezpena, edozein iharduera pedagogikoren oinarrian dago.

39. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. sainz 0104 1.1. Gure iharduera pedagogikoan kontutan izan ditugun printzipioak

40. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. sainz 0110 Guk geroztik iharduera pedagogiko sistematikoagoak erabili ditugu ikasleari erreflexionarazteko bi testu mota desberdinen arteko parametroen desberdintasunez.

41. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. sainz 0110 Testu mailako antolatzaileak identifikatzen laguntzeko beste iharduketa pedagogiko batzuk prestatu genituen, hona hemen batzuk: (...).

42. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. sainz 0119 3) Gai izan bere prozesua bideratzeko, eskuhartze pedagogiko egokitik abiatuz.

43. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak agenda 1990 0010 Eta liburuak batzarretan irakurtzeko zuzendurik zeudenez gero, egileek kontutan hartzen zituzten helburu pedagogikoak idazteko orduan; esan nahi da ahozko literaturaren ardatzak nagusitu zirela liburuak idazterakoan eta sortzerakoan.

44. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumproi 1990 0005 Honako hauek izan ohi dira atentziorik ezaren eta desanimoaren zioak: Metodoak, ezberdinak izatea; talante pedagogikoak eta ikasketetarako estrategiak, aldakorrak; irakasle-ikaslearen arteko harremanetarako, motibaziorako eta interesa sortzeko moduak, hainbat era ezberdinetakoak.

45. 1969-1990 gipuzkera saiakera-liburuak lek 0030 Ume-kantaen garrantzia esan degunean, norbaitek pentsa bait lezake garrantzi pedagogikoa aipatzen degula; pedagogikoa, ots! memori-oroimena edo berdin ritmoaren sena ere umeetan bizkorrerazteko zerbait, alegia.

46. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak egin 1988 0001 Musikak ikerlan piloa behar du oraindik, arlo pedagogikoan ezezik, goi mailako musikan ere, edota orain ari garen bezala, musika eta soinu herrikoiak biltzen.

47. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1989 0001 HEZKUNTZA, UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILA ERABAKIA, 1989.eko azaroaren 2koa, Hezkuntza Administraziorako Sailburuordearena, Orientazio Pedagogikorako Zentruetan hutsik dauden lanpostuak betetzeko deialdia egin eta merezimendu-lehiaketan aukeratuak izan diren langileen izendapenei buruzkoa.

48. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1989 0001 Orientazio Pedagogikorako Zentruetan hutsik dauden lanpostuak betetzeko merezimendu-lehiaketarako deialdia egiten zeneko 1989.eko ekainaren 21eko Aginduko (abuztuaren 30eko EHAA) hamargarren oinarri-arauean ezartzen denaren arabera, beharrezko da, Orientazio Pedagogikorako Zentruak sortzea eta horien iharduera arautzen duen ekainaren 14eko 154/1988 Dekretuko (24eko EHAA) hamargarren atalean ezartzen denaren arabera aukeratuak izan diren izangaien izendapena egitea, Dekretu honen bidez gauzatzen dela hori.

49. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1989 0001 Bigarrena.- II Eraskinean aipatu eta aukeratuak izen diren izangaiak izendatzea, Orientazio Pedagogikorako Zentruetarako deialdia egin zeneko eta Eraskin horretan aipatzen diren gainontzeko lanpostuak bete ditzaten, 89/90 ikasturtez eta zerbitzualdian, epealdi hori 3 urtetaraino luzatu ahal izango dela, izan dezakeen lanpostua behin-betiko gordez.

50. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak deia 1986 0001 Hala ere, euskal burrukalarien artean kritikari zorrotz bat baino gehiago atera zitzaion, erromatarren aurka galiarrek erabiltzen zuten edari majikoa batere irtenbide pedagogikoa ez zelakoan, askatasuna inondik etortzekotan eguneroko burruka eta lanetik etorriko bait zen, kritikarien ustetan.

51. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak deia 1986 0001 Hamar urte geroago eguneroko lana eta burruka dira oraindik ere aterabide pedagogikoena, baina, seguru asko, inor ez da Asterix gizajoaz gogoratuko.

52. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak egin 1982 0001 e).- Zera diozue: . Arren, esango diguzue zein krisi metodo logikoz eta pedagogikoz ari zareten? Zer da krisia zuentzat? Eta nork edo nortzuk dute krisi konkretu horien errua edo erruak?.

53. 1969-1990 sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak habe 1983 0001 Zerbitzu honek, besteak beste, honako eginkizun hauek izango ditu: metodo pedagogikoak aztertzea, irakaslegoaren prestakuntza burutzea eta euskaltegien programak koordinatzea.

54. 1969-1990 sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... l. goienetxe 0001 Honela eta danak garrantzitsuak baldin badira euskararen zabalkunderako, bat da gehien bat bere arreta esnatu duena: Lagungarri pedagogikoen saila?

55. 1991> euskara batua ikasliburuak u. ruiz 0009 Berak asetzen du haurren jakinmina, berak erantzun diezaieke haien behar ludiko edo komunikatiboei, bera da lan pedagogikoaren gunea: literaturatik sortutako istorio eta olerkiez eta bizi izandako esperientziez gain, Curriculum-Diseinuak agintzen dituen beste arloek ere Ingurunearen ezaguerak, Matematikak zein Musikak eman diezaiokete edukina hizkuntzari.

56. 1991> euskara batua literatur prosa j. urrujulegi 00226 Nolabait adierazteko, fase pedagogikoa amaitu duk.

57. 1991> euskara batua saiakera-liburuak baietz ba! 00011 - Irakaslearen hizkuntza pedagogiko/eskolarrarekin ohitzea (eginkizunak antolatzea, iharduerak prestatzeko argibideak...)

58. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak u. larramendi 00073 Baina hau E (erabilera mugatua) ikuspuntu pedagogiko batetik definitzea da, hau da, irakaslearen zereginen arabera, eta P (praktika) zertan den azaltzeko beste modu bat besterik ez da.

59. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak e. antxustegi 00063 Hortaz, zentralizazio pedagogikoa, lurralde eta hizkuntza desberdinen arteko bereizketa eza, eta hiriko eskola eta herri eskolaren artean ematen zen uniformitatea erabatekoa zen. Eskolako eguneroko errealitatea guztiz ezezaguna zen politikoentzat, eta heziketaren helburua ideologia kontserbatzailea mantentzera bideratzen zen.

60. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak e. antxustegi 00063 Gainera, metodo pedagogiko eta didaktikoak guztiz zaharkituak zeuden, eta irakaskuntzari ematen zitzaion diru-laguntza gutxiegizkoa gertatzen zen.

61. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 00061 Artikulu honetan lehenengo eta behin gaitasun komunikatiborako proposatu diren ereduak aztertuko ditugu, eta gero geure markoa aurkeztuko dugu, ikuspegi pedagogikotik pertinenteak diren osagaiak biltzen dituena.

62. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 00061 Ondo jabetuta gaude ezinezkoa dela une honetan hizkuntzaren gainean dakigun eta hizkuntzak irakasteko pertinentea den guztia jaso eta sailkatzea; bestalde halako helburu zabal bati ekinda ere, ezinezkoa litzateke esatea emaitzarik eguneratuenak aurkeztu ditugula arlo guztietan, batez ere azken-azken uneko emaitzak askotan eztabaiden iturri izaten direlako eta ez direlako behar bezain frogatuta egoten arlo pedagogikoan fidagarritasunez ustiatzeko.

63. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 00061 Hortaz, arrazoi pedagogikoetan oinarritutako eredu bat zelanbait ere selektiboa eta garai jakin bati lotua izango da beti, nahitaez.

64. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak a.i. morales 00061 Autoreok behar handia egin zuten linguistika aplikatuak ahalegindu zitezen gaitasun komunikatiboaren ereduak garatzen alde pedagogikoa eta ebaluaketaren arloa aintzakotzat hartuz.

65. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak f. rodriguez 00108 Kontrakoa: Oinarrian, praktika pedagogiko oso eraginkorra da bere arloan, eta balio eta aniztasun handiko ekarpen teorikoak ematen ditu.

66. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak f. rodriguez 00108 Tesi hori oinarri bezala hartuz, erreflexiorako bide berriak zabaltzen dira (eskuhartze pedagogikoa inguru ezformaletan, aurretik aukeratuko diren talde sozialetarako moldatutako proiektu linguistikoen diseinua, jarrera soziolinguistikoen aldaketetan inferentziak, ikerketa-ekintza paradigmaren aplikazio berriak, talde erabakiak eta autoikaskuntzan duten eragina...) bai eta eremu berriak ere arlo linguistikoan ematen den praktika didaktikorako (Lasarte, Pasaia... eta abarren antzeko inmigrazio guneetan dauden talde naturalentzako eta familientzako euskalduntze eskaintzak).

67. 1991> euskara batua saiakera-liburuak r. saizarbitoria 00030 Euskaldunon, edo zenbait euskaldunen, mitomania salatzearekin helburu praktikoren bat bilatuko balitz, modu pedagogikoago batean egin beharko litzateke nire ustez, esan bezala ulertzen dudan arren, dagoeneko, zenbait jende ez egotea pedagogietarako nik neuk ere, beharbada ez nuke egon behar,

68. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak p. iztueta 0083 Organismoen bipolarizazioa dela eta, ez gara aurkitzen soilki alfabetatzeko eta euskalduntzeko bi sareekin bata publikoarekin (HABErena) eta bestea pribatuarekin (AEKrena), baita maila politiko-ideologiko eta, are, pedagogikoan kontrajarriak dauden bi ikusmolderekin ere.

69. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak l. erriondo 0125 2.- Aurreko atalkian adierazten den aginpidea gauzatzean, Jaurlaritzak kontutan izango du ereduon hizkuntza eta ikasketa emankortasunaren guztizko ebaluazioa eta, hala badagokio, ikastetzeek, beren autonomia pedagogikoa erabiliz, aurkeztutako ekinbideena.

70. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1993 0053 Une honetan Hezkidetzako lau Aholkularitza daude: Bat Bizkaian, bi Gipuzkoan eta beste bat Araban, Aholkularitza Pedagogikorako Zentruei atxikiak, APZ.

71. 1991> euskara batua saiakera-liburuak elhuyar 0184 Berauek irakasleen esku jartzeak sortzen dituen arazoak konpontzen direnean, dokumentu pedagogikoen iturri ia-ia agortezina izango dugu.

72. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak ele 1995 0066
bat Ezagutza Basea, ikasi beharreko bigarren hizkuntza gordeko lukeena;
bi, Ikaslearen Eredua, ikasleari buruzko informazioa bilduko lukeena;
hiru, Modulu Pedagogikoa, irakaslearen rola ordezkatuko lukeena;
eta, azkenik, Interfazea, sistema eta ikaslearen arteko interakzioaz arduratuko litzatekeena
.

73. 1991> sailkatu gabeak egunkariak deia 1991 0017 Instrumenturik jotzen ez zuten ikasle berrientzat sortu zen abesbatza hau, Kontserbatorio egitarau pedagogikoaren alternatiba gisa.

74. 1991> sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak herr 1999 00004 Aktibitate pedagogiko hauekin, lotu behar dugu aurten zailtasun haundiko haur baten integratzea Hazparneko ikastolan.

75. 1991> sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak r. iraola 0062 Erizpide guztiz pedagogikoei esker, egoki egituratu eta tajuturik dator liburua.

75 emaitza

Datu-estatistikoak: