XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 sailkatu gabeak egunkariak egin 1985 0001 Bere lanak eraskusten duenez sensibilizazio eta motibazioa sortu ez gero, mundu guztia margotzeko gauza da, motibazio eta sensibilizazio.

2. 1991> bizkaiera saiakera-liburuak markina-xemein 0173 Kontua ez da barria ze agiritegi pribatu danetan gauza bera gertatu jaku, ateak itxita aurkitu doguz, itxura batean kulturarekiko sensibilizazino handiagoa egonda.

3. 1991> euskara batua ikasliburuak ingurugiro 1998 00011 Jarrerei, baloreei eta arauei buruzko helburuak honela defini ditzakegu: ibaienganako sentsibilizazioa bultzatzea eta ingurugiro alorreko arazoak konpontzeko gure jarrerak eta ohiturak zein izan behar duten ezagutaraztea, ibaiei dagokienez (ingurugiroaren aldeko gizarte ekintza).

4. 1991> euskara batua saiakera-liburuak haur eta gazte 00025 Eta bide beretik, adingabeen eskubideen inguruko sentsibilizazio handiagoak herritarren eta haurrekin loturiko profesionalen inplikazioa areagotzea eragin behar du, haurrak babesik gabe daudeneko egoerak antzemateko unean. Nazioarteko testuinguruan gauza onartua da haurrak babesik gabe dauden kasu askotan, haurrak babesteko zerbitzuak horien berri izan gabe geratzen direla.

5. 1991> euskara batua saiakera-liburuak haur eta gazte 00025 Honen arrazoia, neurri handi batean, herritarren eta profesionalen sentsibilizazio desegokia izaten da, ez baitira maila pertsonalean behar beste inplikatzen benetan ematen diren kasuak antzematen eta aditzera ematen. Eta aditzera emate horretatik abiatuta soilik has daitezke Haurren Babeserako Zerbitzuak, haren eskubideak bermatzeko interbentzioak egiten.

6. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak j.l. arexola-leiba 0044 Uste izan da pentsakera eta ikuspegi ezberdinetako jendea bildu duen elkarteak erreibindikazio eta sentsibilizazio (presio), motibazio lanik bideratzea ez lukeela posible izango

7. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak j.l. arexola-leiba 0044 Euskara elkarteek sentsibilizazio/presio lan hori bete egiten dute edo bete nahi dute eta hori ez da oztopo euskatzaleek lanari elkarrekin ekiteko.

8. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak j.l. arexola-leiba 0044 Kanpanitis"aren garaiak pasatu dira eta sentsibilizazio/presio-lana arloka, mailaka eta, azken batean modu askoz ere pertsonalizatuagoan egin beharra dago.

9. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak j.l. arexola-leiba 0050 Elkarteetan sentsibilizazioa/presioaren garrantziaz jabetuta dagoen jendea izatea premiazkoa da eta pertsona hauek burutuko duten lanak nahiz eta oihartzun, errekonozimendu,... gutxiagokoa izan hasiera batean behintzat, denboraz etorriko dira aurrerapausuak, jarrera aldaketak, eta egindako lanaz pozik egoteko moduko motiboak.

10. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1996 0041 Jane Martinek gonbitea luzatzen digu generoaren sentsibilizazioan bestelako ikuspegi bat sar dezagun: generoa kontuan hartuko dugu, hori egiteak zentzu adierazkorra duenean.

11. 1991> euskara batua saiakera-liburuak emakunde 1996 0041 Generoaren sentsibilizazioan beste ikuspegi bat izateak bidea zabaltzen digu nesken pedagogiaren gaia arakatzeko, curriculum bikoitza berriro azaldu beharrik gabe, Rousseauk Sophie eta Emilerentzat planteatzen zuen moduan.

12. 1991> euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0076 Galdera horiek kanpaina bat aukeratzerakoan kontuan eduki beharreko irizpideak aztertzera garamatzate (bestalde, kanpaina kontzeptua erabat baztertzekoa da, hitz horrek gutxi edo asko sentsibilizazio eta ekintza solteen usaina baitu).

13. 1991> sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak npao 1999 00014 b) Kolonbiak bizi duen barne-gatazkarako konponbidearen inguruan azterketa eta gogoeta egitea, sentsibilizazioa sustatzea eta babesa emateko espazio bat sortzea nazioartean, kolonbiarrek beraiek mugarik gabeko azterketa zabal bat egiteko oinarriak finkatzeko, eta hala, ondorio batzuetara iritsi eta ondorio hauen garapena zehaztu ahal izateko ekarpen bat egiteko.

13 emaitza

Datu-estatistikoak: