XX. mendeko Euskararen Corpus Estatistikoa

kontsulta arrunta


Epeen diagrama ikusi Euskalkien diagrama ikusi Testu-moten diagrama ikusi

1. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak seie 0291 Ariketa hau ikusi ondoren, denborapasa ezezik test bat ere izan daitekeela esan dezake norbaitek eta, sakonean denborapasa baino gehiago test bat da egiaz.

2. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak seie 0291 Baina, ez du test batek izaten duen seriotasuna eta, batipat, ez ditu test batek izaten dituen ondorioak.

3. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak zientzia eta teknika 1986 0009 Inoiz testak bezalako ebaluazio-teknikak erabili baditugu ere, hauen emaitzak ez dira batere argiak, batez ere, planteamendua komunikatiboa denean.

4. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0231 Orain arte egin ditugun ikasketetan erabili ditugun puntuazioak, zuzen zuzen guk emandako puntuazioak ziren (lanetan eta testetan guk emandako puntuazioak).

5. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0348 Adibidea: Dematzagun eskola batean egindako bi test.

6. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0348 Lehengo aldagaiak, X-ek, Gramatikari buruz egindako testaren emaitza azaltzen du eta bigarrenak, Y-k, Aritmetikako testean lortutakoak.

7. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0348 Lau ikaslek, test horietan lortutako puntuazioak, ondorengo taularen bitartez ematen dira (kontutan hartuz puntuazio horiek 0 eta 10 artean emanak izan direla).

8. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak a. martinez 0348 Bi testen batezbesteko aritmetikoak: dira.

9. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak hizkliter/bbb/3 0114 MORFOSINTAXIA TEST BIDEZ Idatz itzazu hurrengo esaldiak hutsuneetan aukera zuzena jarriz.

10. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak hizkliter/bbb/3 0173 DEKLINABIDEA TEST BIDEZ Idatz itzazu hurrengo esaldiak hutsuneetan aukera zuzena ipiniz.

11. 1969-1990 euskara batua ikasliburuak hizkliter/bbb/3 0291 DEKLINABIDE TEST BIDEZ Idatz itzazu hurrengo esaldiak hutsuneetan aukera zuzena ipiniz.

12. 1969-1990 euskara batua ikerketak txill 0016 S.1.4.1. Kontutan hartzekoa bide da, honi buruz, 1982-ko udan burututako Testa (ik. 0.2. kap.).

13. 1969-1990 euskara batua literatur prosa i. iñurrieta 0018 Baina batez ere harritu zuena zera izan zen, bere gorputz egoera zertan zen jakiteko Manuk eskaini zion testa, formula matematiko baten bidez interpretatu beharra.

14. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. sagarna 00210 Batez ere psikologilariek eta psikiatrek erabiltzen dituzte testak eta gero ta gehiago lantegietan jendea aukeratzeko, eskolatan haurren joerak ezagutzeko e.a.

15. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. agirre 0075 DVV delakoak helduen heziketaz arduratzen diren Europako beste zazpi herritako zenbait erakunderekin batera, irizpide erreferentzialetan oinarritzen diren hizkuntz testen sistema bat eratu du.

16. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. agirre 0084 Testak eta azterketak Lehenengo urtearen bukaeran test bat egingo da ordurarte ikasi diren edukiak kontrolatzeko.

17. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. agirre 0084 Horren helburu bakarra ulertu den edo ez egiaztatzea izango da eta, administrazio-arrazoiak direla medio, test hori erraz notatzeko galdesorta motakoa izango da eta ordenadorean erabiltzeko modukoa.

18. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. agirre 0084 Test honek, lorturiko hizkuntz gaitasuna zehazki egiaztatzeko baino, ikaslea bigarren urtean ere hizkuntz ikasketak jarraitzera bultzatzeko balio handiagoa izango du, beharbada.

19. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. agirre 0084 Testaren zati bat telebistaren bidez burutuko da, ikusi diren programen pasarte batzu aukeratuko direlarik horretarako; ondoren, aukera anitzeko edo erantzun gisa egia edo gezurra eskatzen duten galderak jarriko dira.

20. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j.m. agirre 0084 Nola testa hala azterketa herri-unibertsitateen Federazioari dagokion Azterketa-Zentruak ikusi eta baloratuko du.

21. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak i. unzurrunzaga 0076 Sormen testa Test horietan erabiltzen den material bera eztabaidagai egokia da.

22. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. bergara 0106 Beren testetan ikusi zuten, garbi ikusi ere, motibazio instrumentalari zegokiola arrakasta mailarik altuena.

23. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. sierra 0166 Guk, zenbait arrazoirengatik, Filho-ren ABC Testak aukeratu genituen, heldutasun maila eta kontzeptu hori neurtzeko asmoz.

24. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. sierra 0166 Alde batetik, nahikoa test erraza iruditu zitzaigun, ez zuen denbora gehiegirik exijitzen (hala uste genuen behintzat) eta momentu hartan hoberik ez genuen ikusi.

25. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. sierra 0166 Zenbait bariable edo aldagai ez daude kontrolaturik: subjektuen sozioekonomi maila, aztertzaile bakoitzaren eragina, testak giro eta leku ezegokitan aplikatzea (batzutan), sexua, euskalkien arazoa, testak zuzentzeko kriterioak, ikastoletako metodo pedagogiko eta plangintza ezberdinak.

26. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. sierra 0166 Erakuskari honi, ABC testak (euskaratuak) aplikatu zitzaizkion.

27. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. sierra 0166 Hipotesi hau egin genuen: elebidunak famili giroan erabiltzen duen hizkuntzak eragina du ABC testek neurtzen dituzten arloetan.

28. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak j. sierra 0166 ABC testek, honako arlo hauek neurtzen dituzte: ikuste-mugitzezko koordinazioa, irudien alderanzketarako jarkikortasuna edo erresistentzia, ikusmenezko oroimena, entzute-mugitzezko koordinazioa, ahoskatzeko gaitasuna, ekolaliarako jarkikortasuna, entzumenezko oroimena, nekearen indizea, aditasun gidatuaren indizea, eta hitzaltxorra (bokabularioa) eta ulerpen orokorra.

29. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak t. sarasola 0072 Zentzu honetan, test bat da Europarentzat Ertamerikako krisia.

30. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak p. arregi 0329 Lehenengo eta argiena ikus daitekeena zera da: haserako maila eta ikastaroaren bukaerako maila (1) Maila hauek ez dute ikustekorik lehen beren ezagutza mailaz egin duten definipenarekin; esate baterako, ikasle batek bere burua maila batean ifini arren, gero sarrerako testa egin ondoren, bidal zitekeen zero mailara, edo lehenengora.

31. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak a. iztueta 0024 - Aurkezpeneko herri bakoitzean 40 test zenbatugarri egin ditugu, eta suposa dezagun balioak ondoko taulan azaltzen direnak direla:
Xsub1= telefonoen kopurua / mila biztanlekiko
Xsub2= bi liburu baino gehiago urtean zeinek irakurtzen dituen / ehun biztanlekiko.
Xampsub3;= renta per kapita...
X40= Ehunetik zenbat diren etxearen jabe.

32. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak uzei 0080 Lekutzea Testen edo beste baliabide batzuen bitartez ikasle jakin bati gehiena komeni zaion ikastaroa edo programa erabakitzeko prozesua.

33. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0057 Packets hauek material didaktiko osoa izaten dute: liburu, ariketa-koaderno, test, filme, etab.

34. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 0057 Landu beharreko materiala, eraman beharreko erritmoa eta jasan beharko duen testa jakin erazten diote ikasleari.

35. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak n. balluerka 0092 Epe honetan zehar gehien erabilitako teknikak kondu deskribatzaileak, hasierako test psikologikoak eta gizarte estudiatuaren istorioen eta literaturaren edukiaren analisia izan ziren.

36. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak kontsumheziketa 1986 0165 Gazteak testak egiten lemapean, patata frijituen eta sukaldeko paperaren arteko konparaziozko estudio bat egin zuten.

37. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak lanintel 0010 Honela, testen baliagarritasuna gainbaloratu egiten dugu gure pentsakerarekin bat datorrenean (noski, esaten nuen nik, horrela behar zuela), itsu-itsuan onartzen dugu ikasle baten historiala (esan zidan bai, aurreko irakasleak honekin ez zegoela ezer egiterik) etab.

38. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. haranburu 0044 Testari ekin aurretik, on izanen da haurrari konfiantza eta patxada ematea, ahal den modurik onenean.

39. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. haranburu 0070 Beraz, ez da nabarmen agertuko testean.

40. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. haranburu 0083 Horregatik, iker-objektuak (gure kasuan subjektuak ere badirenak) aukeratzeko garaian, hitzegiteko gai ziren haurrez baliatzea pentsatu nuen, horiekin lan egitea errazago bai zitzaidan eta horiei aplika bait niezaiekeen HBaren testa.

41. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. haranburu 0101 Testaren lehen zatian haurrek eman duten erantzuna jaso eta grafikoki deskribatzeko garaian, ardatz horizontaleko marra bakoitza haur bati dagokio eta ardatz bertikalean markatzen dugu haurrak kondairan laminari eman dion ordenu-zenbakia.

42. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak m. haranburu 0101 Testaren bigarren zatian haurrek ematen duten erantzuna modu berean deskribatuko dugu, hemen ere lamina bakoitzari grafiko bi eskaintzen zaiolarik: neska / mutilei dagokiena eta anorexiko / normalei dagokiena.

43. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak ordenadorep 0001 Test automatikoak.

44. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak ordenadorep 0005 Diagnostiko hauek erabiltzaileak amaierazi arte errepikatzen direnez, makinari luzaroko testak eragin dakizkioke.

45. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j. agirre 0083 Horregatik 50 urtetik beherako emakumezkoetan azido urikoaren maila eskatzea, gizonezkoetan haurdunaldiaren testa egitea bezala litzateke.

46. 1969-1990 euskara batua saiakera-artikuluak larrun 1990 0050 Ondorioz, Rorschach-ek lehen (eta onena) test proiektiboa asmatu zuen.

47. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak j. agirre 0140 VI. UMEAREN GARAPEN PSIKO-MOTOREA. VI. 1. BRUNET-LEZINE-ren testa Hilabete

48. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0009 Testak askotan irakaskuntza eta ikaskuntzatik aparteko gauzatzat jotzen dira, bai teori mailan eta bai praktikan ere.

49. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0009 Ikuspuntu honi jarraiki, test bat ikastaldeari kanpotik datorkion inposizio beharrezkoa baino ezatsegin bat litzateke: ereduak finkatzen laguntzen du, baina klaseko denbora kentzen.

50. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0009 Test bat ikasgelako lanaren luzapen gisa ikusten da, irakasleari eta ikasleari aurrerapenerako oinarritzat erabil dezaketen informazio baliagarria ematen dielarik.

51. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0009 Test batetik ateratako informazioaren balioa, testak zer-nolako prestakuntza izan duenaren araberakoa da.

52. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0009 Oso zabaldua dago test onak kontzeptu teknikoak eta estatistika ezagutzen dituztenek bakarrik molda ditzaketelako ustea.

53. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0009 Baina, behin test-alorra irakaskuntzaren osagaia dela onartuta, irakaslea litzateke testa ezartzeko pertsonarik egokiena.

54. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0009 Esperientzia duten test moldatzaileek, halere, bigarren zatirako (4-7 kapituluak) sarrera gisa ere baliagarritzat joko lukete, hemen mota desberdinei buruzko ideia ugari ematen bait da.

55. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0027 Argibideok ez dira hain funtsezkoak, testak klaseko ariketaren forma ezaguna badu, diagnostiko edo lorpen-test batean gerta litekeen bezala.

56. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0027 Baina ikasleentzat berria bada, lekutze-test bat adibidez, irakasleak ziur egon beharko luke, testa hasi aurretik, ikasle guztiek badakitela zer egin behar duten.

57. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0027 Testaren item-en adibideak normalean argibideen osagai gisa eman behar dira, baina ezaba daitezke, baldin eta testak ikasleek ongi ezagutzen duten prozedura bat jarraitzen badu.

58. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0027 Hemen ere baliagarria da testa zenbat denboran erabiliko den erabakitzea, eta ea zenbat aldiz errepikatuko den ikustea beharbada test-serie bat liburuxka itxuran molda daiteke eta.

59. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0027 Testak egiten diren zirkunstantzia desberdinek eragin handia dute testetarako materialetan.

60. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0027 Test formal batek (lorpen-testa normalean) edukina eta zuzenketak ondo gordetzea eskatzen du, hau testak liburuxketan moldatzeko beste arrazoin bat izanik.

61. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0049 Ikasleentzat ez da lagungarria hitzez hitz diktatzea; prozedura honek, izan ere, testa baliogabetu egiten du.

62. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0049 Testa emateko modu desberdinak daude osorik edo atalka dauden irakurgaien kopuruaren eta denboraren arabera.

63. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0071 Zuzenketa: alternatibak (M testa 30 puntu (30 item x 1) N testa 30 puntu (30 item x 1) O testa 20 puntu (20 item x 1).

64. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0071 alternatibak (P testa 20 puntu (5 puntu x 4) O testa 20 puntu (10 puntu x 2).

65. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0071 alternatibak (R testa 30 puntu (5 kategoria x 6) S testa 30 puntu (5 kategoria x 6) (puntuak, orotara 100).

66. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0071 Lehen bezala, bai helburuak eta bai edukina testa erabiltzen den momentuaren zirkunstantziei lotuta daude, beraz, espezifikazioaren adibiderako esaldiak hasera bat besterik ez dira.

67. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0071 Ikastalde desberdinentzako zailtasun maila egokiak, testu berarekin lor daitezke, testak testuarekiko dituen eskakizunak aldatuz.

68. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0071 Mota honetako test batek galdetzen duena zera da zer da ikasleak dakiena? eta erantzuna ezagutza hau frogatuko duen ariketa serie batek ematen digu, zuzentzeko erraza izango den moduan.

69. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0093 Test formal bat izan daiteke, ikasle batek ikasketa espezializatu batzu jarrai ditzakeen erabakitzeko (adibidez, unibertsitate batean graduazio ondoko ikastaro bat edo tekniko batentzako ikastaro profesional bat), edo test informal bat, ikasle batek ikasi duena praktikan nola jartzen duen ikusteko.

70. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0093 Ikaslearen hizkuntz beharren azterketa oso prozesu konplexua izan daiteke, baina ikastaroaren edukina behar hauen ereduei jarraiki definitu denean ere, testaren espezifikazioa, beti bezala, fidagarritasun, baliozkotasun eta praktikagarritasunaren mugen barruan moldatu behar da.

71. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0093 Testik egokiena zera litzateke, ikaslea kanpora magnetofoi batez bidaltzea, xede-hizkuntza mintzatzen den tokiren batetara, bizitza errealean hizkuntzarekin nola moldatzen den ikusteko.

72. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0093 Banketxetara joan, txeke bat kobratu, alkondara-tamaina egokia erosi eta festa batean jendearekin ondo moldatzen bada (adibidez), test ebaluatzailearen eginbeharra zinta entzutea besterik ez da, ikasleak gauza guzti horiek nola egin dituen ikusteko.

73. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0093 Baina testak hau baino gauza kontrolatuagoa izan behar du, baldin eta emaitzek ikaslearentzat baliorik izan behar badute.

74. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0114 Ahozko testak normalean kategorien bidez nahiz komunikazio-zuzentasunaren sistemaren bitartez zuzentzen dira testuaren egituraren arabera.

75. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0114 Sistema hau ere egokia izango litzateke R: irudietan oinarrituz hitz egin edo S: gai bati buruz hitz egin testetarako.

76. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0114 Guzti honek, ordea, denbora luzeegia suposa lezake testaren ariketak behin eta berriz frogatzea inplikatzen duenez gero.

77. 1969-1990 euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0107 Froga ezazu zuzenketak ulertu dituzula etxerako lanetan, idazlanetan eta testetan.

78. 1969-1990 sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak l.m. bandres 0001 Bertako irakasle eta ikasleek haur-taldeekin lan egiten dute eta Piageten testen bidez, haurren garapena estudiatzen dute.

79. 1969-1990 sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... zer 1988 0001 Ikastetxe Nagusian egindako test edo azterketeak agertu eban ikasten egozanak esku ta begien ekintzak eratu, alkartu ta bateratzea bear zala, oraingo urien baldintzetan erabilteko.

80. 1969-1990 sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... zer 1988 0001 Idazkari ori azurtza utsa da eta jakitunak bere gurarien erara erabilten dau test egiteko eta azurren naiz giarren eragiñak egoera ezbardiñetan aztertzeko.

81. 1991> euskara batua ikasliburuak j. etxeberria 00260 Erabaki hau hartzeko Leveneren Testaren F-an erreparatuko dut: 0.025.

82. 1991> euskara batua ikasliburuak esaizu/bbb1 0072 Orain zuek prestatuko duzue testa.

83. 1991> euskara batua ikasliburuak eutsi/1 0131 Test sikologikoak.

84. 1991> euskara batua ikasliburuak eutsi/1 0131 Ikusiko zenituen zenbait aldizkaritan azaldu ohi diren test sikologikoak:

85. 1991> euskara batua ikasliburuak i. urbieta 0040 Test bat, ikasleek harmonia arloan izan dezaketen sentiera ebaluatu ahal izateko.

86. 1991> euskara batua ikerketak l. erriondo 0243 Azkenik, ondoren pasa zaion E.A.T. testaren erantzunak izango ditugu aztergai.

87. 1991> euskara batua saiakera-liburuak j. azkue 00153 Gai antagonista ezberdinen eragina aztertzeko, IZA putzutik kanpora atera eta bere ordez farmako ezberdinen soluzioak jarri ziren test potentzialak 30 minutuko egonkorraldia betez gero. Hamar minutu ondoren kitzikapen kondizionatzailea ezarri eta seinaleak bi ordubetez ikuskatu eta aztertu dira.

88. 1991> euskara batua saiakera-liburuak k. morales 00550 Pozik egongo nintzateke Piageten hipotesiak adabakiz konpontzen amaitu ahal izango banu: baina hori egin ahal izateko beste itsasuntzi bat ikusi beharko nuke aurretik zeruertzean, nire arazoei eta lanaren emaitzei maila-teoria baino hobeto egokitzen zaien itsasuntzi bat alegia. Kritikariek itsasuntzi hori erakusten ez didaten bitartean, neure testaren bidez nago ikerkuntzari lotuta, garapen moralari buruzko ikerkuntza probetxugarri bat gauzatzeko mota ugarietako bat baita test hori.

89. 1991> euskara batua saiakera-liburuak k. morales 00550 Itsasuntzi hori iristen ez den bitartean zera eskatu nahi nieke moraltasunaz interesaturik dauden psikologoei: pro-maila-uhinean edo anti-maila-uhinean igeri egiteari utzi eta lan gogorrari ekin diezaiotela, hots, garapen moralaren arazoak eskura ditugun tresnez baliatuz ikertzeari ekin diezaiotela. Geure testa tresna horietako bat da (Kohlberg, 1984a, 425.).

90. 1991> euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 00104 Horrelako testetan hitz bat aurkezten da eta subjektuei eskatzen zaie ahalik azkarren bota ditzatela horrekin lotura duten beste hitz bat edo gehiago. Guri hemen interesatzen zaizkigun esperimentuetan maizenik estimulu bakoitzeko hitz bat bakarrik eskatzen da (eta ez erreakzio-andana bat).

91. 1991> euskara batua saiakera-liburuak b. urkizu 00104 Horrelako testak ama-hizkuntza bereko helduekin egiten direnean, erantzunen estereotipia izaten da deigarriena. Askotan gertatzen da subjektuen %70ek berdin-berdin erantzuten dutela estimulu baten aurrean.

92. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak n. goikoetxea 00143 Hala ere, Herbehereek ez dute curriculum nazionalik eta, gainera, lehen hezkuntza bukatzean ezinbestean egin behar dituzten nazio-mailako testek ez diote estu-estu legeak dioenari jarraitzen.

93. 1991> euskara batua saiakera-artikuluak m. haranburu 00096 Test honetan irudi sinplea konplexutik askatzeko zailtasunak dituztenak berak dira, beste testetan gorputza gelatik eta barratxoa markotik bereizteko zailtasunak dituztenak: Eremuarekiko Dependente deituak.

94. 1991> euskara batua saiakera-liburuak erlajazioa 0140 Erabili genituen testak honako hauek izan ziren: Cautela-ren testa, BARS, Lawton-en satisfakzioaren testa.

95. 1991> euskara batua saiakera-liburuak ribera 0222 Egizkizun honetarako, lehenengo eta bat, nahasgarrien testa egin zan, egokiena zein izango litzatekean erabagitzeko

96. 1991> euskara batua saiakera-liburuak u. larramendi 0112 Espainiera ikasten ari nintzenean, irakasleek aparteko ikasletzat jotzen nindutela konturatu nintzen, gramatikazko testetan hain puntuazio altuak jasotzen ez banituen ere.

97. 1991> euskara batua saiakera-liburuak hiesa 1995 0122 Batzuek, zenbait egoeratan (ezkonaurreko testetan, laneko medikuntzan, haurdunaldiko lehen asteetan...) derrigorrez kontrolatzearen aldekoak dira, baina Hiesaren Aurkako Elkarteak zokoratzeak egongo ote diren beldur dira.

98. 1991> euskara batua saiakera-liburuak kirolentrenamendua 0083 g.- Nekearen kontrako erresistentzia ezagutzeko testak

99. 1991> euskara batua saiakera-liburuak kirolentrenamendua 0083 Kirolariaren maila ezagutzeko, test edo proba orokor eta espezifikoaz balia gaitezke.

100. 1991> euskara batua saiakera-liburuak kirolentrenamendua 0083 Espezifikoak ez diren testak (test orokorrak), txapelketako benetako egoeren antz handirik ez duten probak dira.

101. 1991> euskara batua saiakera-liburuak kirolentrenamendua 0083 Test espezifikoak berriz, bai erabiltzen ditugun energi iturriengatik, bai urruntzen ditugun mugimendu estrukturengatik, txapelketako aktibitateetatik oso hurbil daudenak dira.

102. 1991> euskara batua saiakera-liburuak kirolentrenamendua 0083 Hala ere, nekearen kontrako erresistentziaren maila ezagutu ahal izateko, txapelketaren beraren azterketatik edo proposatzen ditugun egoera erreferentzialetatik (test espezialak) lortu ditzakegun informazioez gain, gorputzeko sistema funtzionalen aktibitateari buruzko informazioa ematen diguten indizeez ere baliatu gaitezke.

103. 1991> euskara batua saiakera-liburuak kirolentrenamendua 0083 Dena dela, horrenbesteko sofistikazioren beharrik gabe, test orokorretatik jaso dezakegun informazioa ere oso lagungarria izan daiteke kirol askotarako zehatzegia izan ez arren.

104. 1991> euskara batua saiakera-liburuak kirolentrenamendua 0083 Horrela, adibide gisa, nekearen kontrako erresistentzia orokorraren berri jasotzeko erabili ditzakegun bi test agertuko dizkizuegu:

105. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0208 Lehen-lehenik aipatu miaketa sistematikoek (zitologiak, test masiboak, etab.) diagnostiko goiztiarrean duten garrantzia.

106. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0208 - Papanicolau-ren testa (zitologia)

107. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0209 test. Ik. proba

108. 1991> euskara batua saiakera-liburuak uzei 0419 test: proba test

109. 1991> sailkatu gabeak egunkariak gao 1991 8683 b) Plazan sartutako funtzioekin zerikusia duen temario bati buruzko test moduko galdetegia: 0tik 5 puntu bitartean puntuatzeko.

110. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1993 7161 1. - Izangaiak lanposturako eskatzen diren nortasuneko ezaugarriei egokitzen diren aztertzeko testa eta elkarrizketa osagarria egitean datza saio honek.

111. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1993 7161 Testak 30 puntu balioko du gehienez eta elkarrizketak 10 puntu, baina saioaren guztirako puntuaketa emango da, 0-tik 40 puntura bitartekoa alegia, eta lanpostua lortzeko gutxienez 20 puntu lortu beharko dira.

112. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1993 7155 1. - Izangaiak lanposturako eskatzen diren nortasuneko ezaugarriei egokitzen diren aztertzeko testa eta elkarrizketa osagarria egitean datza saio honek.

113. 1991> sailkatu gabeak egunkariak ehaa 1993 7155 Testak 30 puntu balioko du gehienez eta elkarrizketak 10 puntu, baina saioaren guztirako puntuaketa emango da, 0-tik 40 puntura bitartekoa alegia, eta lanpostua lortzeko gutxienez 20 puntu lortu beharko dira.

114. 1991> sailkatu gabeak astekari eta hamaboskariak habe 1996 0009 Gazteak ez dira elkartzen, ez dute testik egiten... Zergatik?

115. 1991> sailkatu gabeak hilabetekari, noizbehinkariak,..... admineusk 1994 0014 Juan A. Artamendik, bestalde, eredu elebidunetako ahozko testetan erabiltzen den hizkuntzaren eragina aztertu, eta azterketak egiteko aukeratzen den hizkuntzaren ondorioz sor daitezkeen okerrak ezagutarazi ditu.

115 emaitza

Datu-estatistikoak: